Sort:  

Zarówno w głosach jak i w komentarzach dałeś czadu we wrześniu. Trzymaj tak dalej!

Jasne, zobaczymy jaki będzie ten miesiąc. Dla mnie było by dobrze żeby mi ktoś zabronił na 2 - 3 dni wchodzić na Steemit. Już chyba z tydzień czekam na odbudowanie się mojego Power, co przekroczy 60% to i tak spadnie nie mogę się powstrzymać żeby nie oddać głosu na kogoś. A jak coś napisze w komentarzu i nie oddam głosu jakoś mi dziwnie. A śmieszne jest to że wiem, że jak poczekam to mój głos choć o parę cent ale będzie mocniejszy i lepiej się komuś przyda. Porąbane trochę

Wielkie gratulacje, @andzi76. Ależ wyniki.... (Ja z trudem się załapałem na końcówkę jednej z list). Zrobiłeś dla nas wszystkich ogromną robotę. Tylko sam @lukmarcus wypadł sumarycznie lepiej.

Z drugiej strony, mam wrażenie, że chyba połowa Twojej inwestycji w Steem Power jest "bezrobotna". Gdybyś zamiast miedzy 50 a 70 huśtał się między 80 a 100%, to wszędzie byś rozdawał dwa razy wyższe upvotes.

Może ktoś zna albo potrafi zrobić taki program blokujący, który by uniemożliwiał połączenie danego IP ze Steemit.com przez nastawiony okres czasu, np. 2 dni, i nie można by go było obejść, a po dwóch dniach program by sam przywracał dostęp :))

Dzięki. A Ty też się załapałeś i to nie z trudem. A co do SP masz rację, pisałem już o tym dla @lukmarcus muszę się wstrzymać, tylko trudno tak jakoś. Mam pomysł, teraz jak będę komuś odpisywał pod wypowiedzią będę umieszczał taką notatkę.
Ps. Przepraszam nie mogę w tej chwili oddać na Ciebie głosu, ponieważ musi się odbudować mój VP.
Ps. To jest mój ostatni głos aż do odbudowania VP.

Zbieraj Steem Power aż będzie mógł zmniejszyć wartość głosu. Ja zazwyczaj daję jedynie 25%, więc kwota jest mniejsza, ale mogę dać 40 dziennie, co się przydaje :)

Tak wiem. Wpłaciłem trochę Steem i wymieniłem na SP. Wszystko co zarobie chcę wymieniać na SP. Może nie tak napisałem chodziło mi o voting power teraz przy 60% mam jakieś 0.03 centa jak bym miał 100% VP to by było około 0.05 centa.Wiem że to nie duża niby różnica, ale oddał bym 10 razy głos na jakąś osobę i by miał 0.50 centa nie 0.30 centa. Postaram się ograniczyć od jutra z głosami aż VP się uzupełni

Jak przeglądasz z fona to Esteem ma możliwość ograniczenia głosu od razu

Dzięki od teraz się wstrzymuje od dawania głosów aż nie będzie 100% VP. Będę się udzielał i komentował, tylko że beż vote Jakoś te 2 czy 3 dni przeżyje

Dzięki, Ty też dołączaj do czołówki

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33