You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dochód pasywny z krypto walut. Opinia.

in #polish7 years ago

Może LISK też dostajesz co miesiąc jakieś monety za każde 1000 jest około 15 szt.z tego co wyczytałem,chyba że się mylę proszę mnie poprawić.

Sort:  

teoretycznie dostajesz, wplacilem 1tys i wyznaczylem 101 delegatow ale jeszcze tydzien nie minal wiec na razie nic z tego nie mam. Problem jest jednak taki jak ktos tu juz pisal wczesniej, ze inflacja liska jest gigantyczna w tej chwili (co widac po scianie sell) przez to kopanie wiec obawiam sie, ze to sie w ogole nie oplaca jesli ktos nie kupowal bo totalnym minimum ceny

Nie mam aż tyle ja wyznaczyłem 99 ze 101, 2 mi odpadło na razie nie głosuję,nie wiem czy coś mi to pomoże.Też czekam ile dostane za cały miesiąc.Zgadzam się jak ktoś nie kupił jak jeszcze Lis był tani.Ale z drugiej strony jak wszystko w tym projekcie wypali nie wiadomo jakiej ceny możemy się spodziewać np.za rok,jak ktoś ma liski na giełdzie,lub jeszcze nie zagłosował na delegatów może warto zaryzykować i wpłacić na portfel i zagłosować może z czasem nam się to opłaci

Teraz sprawdziłem portfel LSK głosowałem 02.09 to jutro mija miesiąc.Miałem po głosowaniu 704.455 Lsk.Teraz mam 708,191 + 0,253 do wypłaty z liskelite to około 1 LSK jestem do przodu.Może to coś Tobie pomoże wyliczyć ile dostaniesz

heh no to faktycznie zarobek, jakbym teraz sprzedal 1tys liskow i gdyby wsparcie padlo i odkupic na nastepnym wsparciu okolo 70tys satoshi to bym mial 2tys liskow ... i to w czasie krotszym niz miesiac.

Tak ale to jest gdyby,nikt nie wie jak będzie ja nic nie sprzedaje bo mam pecha jak coś sprzedam idzie do góry.Właśnie się zastanawiam podobno za 1000 lsk jest 15 szt.ja mam ponad połowę tego i dostałem 4 szt. gdzie reszta przynajmiej drugie 4 szt.sam nie rozumiem o co tam chodzi

No mozna jeszcze dokupowywac po spadkach i usredniac cene zakupu i miec jeszcze wieksze zyski.

Zgadzam się z Tobą

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62