You are viewing a single comment's thread from:

RE: MIESIĄC BEZ FLAGI

in #polish6 years ago

Może i cel jest dobry, ale czy na pierwszym miejscu.
Już nie liczy się to że coś budujesz w co wierzysz, po tak krótkim czasie się poddajesz.
Powiem brzydko: miej w dupie co ludzie mówią, rób swoje.
Mogę tylko powiedzieć na swoim przykładzie, wiem że inni użytkownicy śmieją się z mojej serii "kalendarium muzyczne" że spamuje. Mam to gdzieś, komuś się nie podoba nie musi tam zaglądać. Chodzi mi o to że dla mnie to mały sukces. Kalendarium Muzyczne, co prawda jeszcze nie wszystkie daty, ale jest na pierwszej stronie w Google, i jest to chyba pierwsze Kalendarium na Blockchainie. I to jest dla mnie ważne, to mi daje większą satysfakcje i siłę do pisania kolejnych postów.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 61362.14
ETH 2643.36
USDT 1.00
SBD 2.58