You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostrzegamy przed PreSearch

in #polish6 years ago

Co zamierzamy oświeć mnie bo sorry ale nie wiem, chcemy zarabiać na platformie, do tego się otwarcie przyznaję, przynajmniej ja chcę. Mówię otwarcie jak jest i znam też opinie innych ludzi co myślą podobnie. Nikt z nas nie pisze bzdur że robi to za darmo i dla społeczności. A jeśli ta wyszukiwarka okaże się Scamem, też tak może być to ja tak samo stracę ciężko zarobione monety. Ale nie można mówić o projekcie który jest cały czas rozwijany że jest scamem. Też już bym chciał mieć swoje monety już na portfelu

Sort:  

Jasne, ale w tym celu bierzecie delegacje od innych i dajecie sobie. Jakaś to opcja jest co prawda. Coś na zasadzie ICO, które okradają ludzi - którzy sami chcieli, więc jest ok.

No niestety, ale pokazuje mi to, że lepiej na Was uważać, bo jeszcze będziecie jakieś phishingi odwalać dla paru tokenów

Ha ha ha, no super nas prześwietliłeś, a jeśli możesz to sprawdź ile dostaje użytkownik za oddelegowanie 6 SP. Jasne cała moc z delegacji idzie tylko na nasze posty, tylko na przywódców pentagramu, i zapomniałem o pomocy, oni też trochę dostają, reszta ludzi nie, bo po co. My musimy się nachapać. Fervi nie ośmieszaj się proszę cię. Znowu próbujesz rozkręcić jakąś wojnę, nudzi ci się. Tylko żebyś się nie zdziwił jak z tego Twojego śmiesznego oskarżenia na prawdę na wierzch wyjdą brudy, tylko nie nasze.

Publikuj, ja się chętnie dowiem. Nikt nie jest święty, a chodzi o to, by się poprawiać.

Głównie posty idą do głównych kont. Oczywiście można się zastanowić czy 6SP to dużo czy nie. Natomiast ktoś musi stracić, by ktoś mógł zyskać.

Ja ciebie proszę żebyś to sprawdził, ile jest warty głos o sile 6 SP, bo to jest symboliczna kwota którą użytkownik deleguje może więcej ale to nie jest wymóg. Proszę sprawdź użytkowników którzy oddelegowali jak najmniej SP a ile już dostali od #sp-group

Świetny argument faktycznie, hmm. Nie przewidziałem, że nie ma botów, do których delegować nie trzeba ;)

A co ty porównujesz grupę do jakiegoś bota, czy Ty nie prosiłeś ludzi żeby delegowali do Twojego bota SP, to też jest dobre kombinowanie, z kuratorki zostaje Tobie. Super pomysł, a tak przy okazji ile Ty już masz tych botów?

Delegacja u mnie jest dobrowolna. Ba, sam dostajesz, a nie delegujesz (hmm ... ciekawe czemu). Co do botów, nawet nie wiem, z 5? Może więcej

U nas też jest dobrowolna, fakt nie deleguje ale co jakiś czas jak widzę post bota oddaje na niego głos

Możesz sprawdzić kilku użytkowników co oddelegowali 6 SP które są warte 0. Dzięki delegacji otrzymali już parę centów zwrotu zaledwie na paru postach od sp-group. Nie jest to może dużo ale to dopiero początek

Kto traci? Przecież to jasne jak słonce... ja tracę a reszta sp-group zarabia.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44