You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostrzegamy przed PreSearch

in #polish6 years ago

Steem Pentagram Group nie próbuje żerować na nikim, próbuje za pośrednictwem internetu zarobić dodatkową sumę i wszystko wpakować w SP. A tak z ciekawości dlaczego nie ma dobrej opinii, ponieważ chce zarabiać dzięki platformie?
Ps. Jak TY w końcu skończysz swój projekt (Na to czekam i kibicuję) to nie będziesz używał do promocji refflików. Przecież to jest jedna z metod reklamowania się.

Sort:  

Steem Pentagram Group nie próbuje żerować na nikim,

Jak nie? A dokładniej na nikim konkretnym (chociaż i tutaj można się doczepić patrząc na piramidalną budowę organizacji)

Jak TY w końcu skończysz swój projekt (Na to czekam i kibicuję) to nie będziesz używał do promocji refflików. Przecież to jest jedna z metod reklamowania się.

Który masz na myśli, bo mam ich wiele?

Nie ważne który, chodzi o sam fakt. A wiesz co, czepiaj się ile chcesz, tylko to trochę jest przykre że we wszystkich widzisz złodziei. Nikomu nic nigdy nie ukradłem, a Ty zarzucasz mi złodziejstwo i żerowanie na innych.

Niekoniecznie złodziejstwo, ale żerowanie niektórym osobom można zarzucić. Trzeba być ślepym by tego nie zauważyć. Nie wnikam, rób co chcesz, taka prawda. Szkoda, że wasze cele są dość egoistyczne.

Nie muszę myśleć podobnie do ciebie, każdy robi to co uważa za słuszne. A na pewno nie chcę żadnych kłótni, miejsca na platformie jest dużo starczy dla wszystkich. A że są jakieś reffy to nie znaczy że to jest jakieś naciąganie ludzi. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. TY nie będziesz stosował reffów jak już ukończysz któryś z projektów?

Nie muszę myśleć podobnie do ciebie

Bardzo dobrze, ale nie zmienia to faktu, że powiedziałem prawdę. Wystarczy parę chwil poświęcić na analizę projektu i stwierdzić co zamierzacie zrobić. Smutne.

A że są jakieś reffy to nie znaczy że to jest jakieś naciąganie ludzi.

Chyba, że znasz kogoś, kto czeka w kolejce do wypłaty przez parę tygodni. W połączeniu z inną wiedzą "sugeruje to", że może być to oszustwo.

TY nie będziesz stosował reffów jak już ukończysz któryś z projektów?

Refy nie są złe (nie będę i tak je stosował), ale pod warunkiem, że działają. Niektórzy jednak wolą naganiać na projekty z góry oszukańcze. I ten wpis jest tego wyrazem. Szczególnie, że dzięki niemu poznałem osobę, która nie może wypłacić swoich ciężko zarobionych tokenów co tylko potwierdza, że problem jest.

Co zamierzamy oświeć mnie bo sorry ale nie wiem, chcemy zarabiać na platformie, do tego się otwarcie przyznaję, przynajmniej ja chcę. Mówię otwarcie jak jest i znam też opinie innych ludzi co myślą podobnie. Nikt z nas nie pisze bzdur że robi to za darmo i dla społeczności. A jeśli ta wyszukiwarka okaże się Scamem, też tak może być to ja tak samo stracę ciężko zarobione monety. Ale nie można mówić o projekcie który jest cały czas rozwijany że jest scamem. Też już bym chciał mieć swoje monety już na portfelu

Jasne, ale w tym celu bierzecie delegacje od innych i dajecie sobie. Jakaś to opcja jest co prawda. Coś na zasadzie ICO, które okradają ludzi - którzy sami chcieli, więc jest ok.

No niestety, ale pokazuje mi to, że lepiej na Was uważać, bo jeszcze będziecie jakieś phishingi odwalać dla paru tokenów

Ha ha ha, no super nas prześwietliłeś, a jeśli możesz to sprawdź ile dostaje użytkownik za oddelegowanie 6 SP. Jasne cała moc z delegacji idzie tylko na nasze posty, tylko na przywódców pentagramu, i zapomniałem o pomocy, oni też trochę dostają, reszta ludzi nie, bo po co. My musimy się nachapać. Fervi nie ośmieszaj się proszę cię. Znowu próbujesz rozkręcić jakąś wojnę, nudzi ci się. Tylko żebyś się nie zdziwił jak z tego Twojego śmiesznego oskarżenia na prawdę na wierzch wyjdą brudy, tylko nie nasze.

Co do presearch, jednak znalazłem znajomego co od paru tygodni próbuje wypłacić, zobaczymy czy mu się uda. Tak więc całkiem możliwe, że to scam

Proszę odpowiedz na moje pytanie. Nie tylko czepiasz się jednego, ja odpowiedziałem na Twój post

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43