You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aktywne: Polish = posty podbite zagranicznymi botami

in #polish5 years ago

Z tego co wiem, to cały WeKu Team ma coś koło 8 osób
Ale głównych inwestorów, którzy udzielają się najbardziej - jest dwóch.
Wiem że niedługo będą wprowadzać dodatkowych witnessów na platformie.
Dlatego napisałem że nie wiem czy to dobre czy złe. Raczej jak nic nie będziesz kręcił nikt Tobie nie zamknie konta. Ale to nie o to chodzi która platforma przetrwa a która padnie, ja życzę sukcesu wszystkim takim platformą. Zdziwisz się ale kiedyś dostałem zapytanie "Co to jest steemit, weku wiem, ale co to steemit". Jak widzisz nie wszyscy znają steemit. Nie wiem jak Ty myślisz, powiem Tobie jak ja to widzę. Bez względu na to która platforma przetrwa a która padnie, może te dwie platformy kiedyś nie będą istniały, ale będą istnieli ludzie których poznasz na takich platformach a chyba o to chodzi żeby jak najwięcej osób zobaczyło nasze wpisy. Nie namawiam, ale gdybyś np. założył konto na weku i wstawiał swoje wpisy, powiedzmy po angielsku, może któryś użytkownik z większym portfelem który jest i tu i tu zauważył by Twoje wpisy i na steemit tak samo by zaczął Twoje posty podbijać. Chyba też oprócz platform liczą się także ludzie którzy Cię obserwują. Powiedzmy pada i ta i tamta platforma, to jak myślisz, ludzie też padną, czy przeniosą się na kolejną platformę która powstanie. Kibicuje każdej z platform. Sorry znowu się rozpisałem. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59226.71
ETH 2653.91
USDT 1.00
SBD 2.50