Sort:  

Dzięki za motywowanie. Postaram się poprawić w tym tygodniu ;) Brakowało mi dobrego tematu na wpis, a nie lubię dawać czegoś na siłę.

Btw, strasznie mi się od wczoraj Steemit zacina, komentarze się nie ładują, strona się otwiera raz na 5 razy. Czy Steemit jest overload przy 400 tys.? To co będzie przy milionie kont?

No, miło Cię widzieć, tak wiem z tym Steemit dla mnie też się zawiesza i muli, często teraz korzystam z busy.org nie jest tak jak na Steemit ale jakieś zawsze wyjście.
Ps. Mam dla Ciebie temat, pisałem o tym w którymś komentarzu, o zaporze w Holandii człowiek przekazał systemowi na pilnowanie stanu wody, raz spanikowali chcieli wyłączyć system, ale nie zrobili tego dzięki systemowi nie zalało Holandii człowiek reaguje uczuciami maszyna wyliczeniami poszukaj o tym wiem że lubisz takie tematy i Tobie z tego może wyjść ciekawy post

Dzięki, poczytam o tym.

Poczytaj, widziałem kiedyś też film o tym musi gdzieś być w sieci bardzo mi się podobał ogólnie temat ciekawy Ty możesz sklecić bardzo fajny post z tego

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64928.52
ETH 3525.30
USDT 1.00
SBD 2.36