Polski zespół nagrał cover zespołu Tenacious D - Tribute, hołd dla "najlepszej piosenki na świecie".

in #polish6 years ago (edited)



Utwór "Tribute" jest to singiel który promował zespół i pochodzi z debiutanckiego albumu grupy "Tenacious D" pod tym samym tytułem, który został wydany w 2001 roku. Zespół tworzy dwóch muzyków aktorów, w swoich utworach łączą oni różne style muzyczne, folk metal, country rock. Poznali się na grupie teatralnej w 1985 roku, i na początku nie bardzo za sobą przepadali, po poznaniu się bliżej postanowili założyć własny zespół.



A o to nasza Poska wersja tego utworu

Nocny Kochanek - Tribjut


Polski zespół tworzy muzykę z gatunku heavy metalu, jego muzyka jest porównywana do takich zespołów jak: "Iron Maiden, Judas Priest, czy Saxon" a także przez krytyków muzycznych do zespołu AC/DC.

Zespół powstał w 2012 roku kiedy to muzycy z zespołu "Night Mistress" wystąpili w kreskówce "Kapitan Bomba", w której to można było usłyszeć ich muzykę. Reżyser kreskówki w jednym z odcinków tak przetłumaczył nazwę zespołu.

W roku 2016 roku zespół wystąpił na małej scenie festiwalu Przystanku Woodstock, rok później po wygraniu eliminacji wystąpił na Dużej Scenie na tym samym festiwalu, otwierając trzeci dzień koncertów. Do tej pory grupa wydała dwa albumy studyjne "Hewi Metal" i "Zdrajcy metalu" oraz jeden album koncertowy "Przystanek Woodstock Live 2017".
W rolę diabła w teledysku wcielił się jeden z członków Kabaretu Ani Mru-Mru.


Życzę miłego słuchania i komentowania swoich wrażeń.

Sort:  

Dobre jest :-)

Cieszę się że się podobało

Uwielbiam Kochanków :) Obie studyjne płyty są świetne. Chociaż druga bardziej mi się podoba :) Mają duży dystans do tego co robią, a w ich tekstach widać że dobrze się z tym bawią :)
Oprócz Kapitana Bomby, nagrali też muzykę do amatorskiego filmu pod tytułem "Twoja Stara. Baśń 2" ;)

Zagali też jeden kawałek ze Wściekłym Wężem ;)

Z utworów z płyt najbardziej urzekł mnie "Smoki i gołe baby" ;)

Bardzo fajny zespół, tak jak mówisz podchodzą do tego z dystansem i świetnie się bawią. Trochę śmieszą mnie te komentarze, że zespół nie ma w swoich utworach wartościowych tekstów, jak śledzisz zespół to wiesz o czym mówię. A najbardziej mnie rozbawiło jak przeczytałem że nie śpiewają po angielsku bo nie znają języka, a wokalista uczy w szkole właśnie angielskiego.

Te komentarze piszą ortodoksyjni metale, którzy biorą na poważnie wszystko co związane z metalem. Do twórczości Kochanków trzeba podchodzić z dystansem. Myślę, że nie bez powodu ich druga płyta nosi tytuł "Zdrajcy metalu". Oni to robią dla jajec, a fanatycy metalu się oburzają. Chyba najbardziej trollowatym utworem w twórczości Kochanków są "Dżentelmeni Metalu". Jeśli ktoś jest metalem i nie ma dystansu to nawet nie chcę myśleć co się dzieje w jego głowie :)

Sądzę, że Kochanków można porównać do tego co robią Bracia Figo Fagot ;) Może gatunek zupełnie inny, ale obie grupy robią coś zbliżonego :)

Dobrze powiedziane, sam słucham metalu od dzieciaka i uwielbiam jak utwór ma jakiś dobitny tekst, np. Proletaryat ma w niektórych kawałkach takie teksty że głowa mała coś pięknego, ale trzeba mieć dystans.

Oryginalna wersja jest mi znana, a nasza bardzo fajna !!!👍

No nasza jest bardziej z jajem, dali czadu chłopaki, a teledysk, pierwsza klasa. Diabeł powinien dostać Oskara

Miszcze!!! 😁

Dobrzy są, a teledysk mnie rozwalił.

Kochanków uwielbiam, szczególnie "Zdrajcy Metalu" przypadli mi do gustu.
A na teksty w stylu "skuter w "dizlu", bez przeglądu, silnik jeden trzy. Pod kurek zalany olejem rzepakooooowym" od razu mi się gęba śmieje :) "Minerał Fiutta" po prostu wymiata.
Tutaj zrobili całkiem niezły cover, ale oryginał "Tenacious D" cieżko przebić. Ogólnie - jestem na TAK :)

Oryginał jest nie do pobicia i moim zdaniem kiedyś będzie zaliczany do klasyki. Mam wielki szacun dla zespołów które nie boją się brać na warsztat takie utwory i do tego jeszcze z nich zrobić coś fajnego. Tak samo jak zrobił to Vader z utworem Fight fire with fire zespołu Metallica, moim zdaniem mistrzostwo.


Lub to.

Znasz tą kapelę, zajebiście grają.

Oni są zajebiści xB Strasznie żałuję, że uszkodziłem kolano bo miałem w tym roku zamiar ponownie jechać do Kostrzyna i jarałem się strasznie tym, że Nocny wygrał złotego bączka. Ale jak to się mówi życie nie pyta tylko jebie ;/ i jestem uziemiony w domu...
Nie mniej w mojej opinii Nocny w ostatnim czasie to najbardziej melodyjnie grający zespół na polskiej scenie rockowej z niezłym kopytem xD

No strasznego miałeś pecha, zgadzam się to na teraz najlepsza kapela na rynku. Mam nadzieję że nie odpuszczą i będą dalej tak łupać

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 65292.16
ETH 2651.21
USDT 1.00
SBD 2.85