"Moja muzyka"- Five Finger Death Punch - American Capitalist - album

in #polish7 years ago (edited)

image.png


Zespół powstał w 2005 roku w Los Angeles. Używane skróty to 5FDP, FFDP. Przedstawiam Wam wybrane utwory z trzeciego albumu studyjnego wydanego w 2011 roku. Od tego albumu poznałem zespół FFDP.
Zespół gra muzykę heavy metalową, zdobył wiele nagród i wyróżnień.


Five Finger Death Punch - American Capitalist

  1. American Capitalist
  2. Under and Over It
  3. The Pride
  4. Coming Down
  5. Menace
  6. Generation Dead
  7. Back for More
  8. Remember Everything
  9. Wicked Ways
  10. If I Fall
  11. 100 Ways to Hate

Skład zespołu:
Ivan Moody – wokal
Zoltan Bathory – gitara rytmiczna
Jason Hook – gitara prowadząca
Jeremy Spencer – perkusja
Chris Kael - bass


Oficjalna strona zespołu


Five Finger Death Punch - Under And Over It


Jest to pierwszy singel zespołu promujący ten album, i drugi utwór na płycie. Zespół gra ciężko, melodyjnie, bardo dobry wokal i super perkusja. Właśnie od tego utworu poznałem ten zespół.


Five Finger Death Punch - The Pride


Szybki, ciężki, melodyjny utwór. Ludzie, marki i organizacje wymienione w utworze odnoszą się do amerykańskiego kapitalizmu.


Five Finger Death Punch - Coming Down


Jest to kolejny singel, utwór zdobył 1 miejsce liście "Billboard Hot Mainstream Rock Tracks". Teledysk jak i utwór został nagrany z myślą o młodzieży, w celu zapobiegania samobójstw w śród nich.


Five Finger Death Punch - Remember Everything


Piękna ballada, osobisty utwór wokalisty Ivana Moody.


Dzięki Wam wszystkim za wsparcie. Pozdrawiam

Sort:  

Super sprawa! Zapraszam na mój blog. Mam nadzieję, że zaciekawi :)

Dzięki, skorzystam z zaproszenia.

The Pride jest super

Też od razu ten kawałek mi się spodobał. Mają dużo fajnych utworów.

A ja lubię tego zespołu kawałek ten poniżej

Fajny utwór, teledysk też zajebisty.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75