"Moja muzyka"- Disturbed - Ten Thousand Fists - cały album

in #polish6 years ago (edited)


To jest już trzeci album studyjny zespołu wydany w 2005 roku. Znakomite utwory, energiczne i melodyjne, na płycie pojawia się kolejny cover.
Land of Confusion. zespołu Genesis


Disturbed - Ten Thousand Fists

  1. Ten Thousand Fists
  2. Just Stop
  3. Guarded
  4. Deify
  5. Stricken
  6. I'm Alive
  7. Sons of Plunder
  8. Overburdened
  9. Decadence
  10. Forgiven
  11. Land of Confusion (cover zespołu Genesis)
  12. Sacred Lie
  13. Pain Redefined
  14. Avarice

Skład zespołu:
David Draiman – wokal
Dan Donegan – gitara
John Moyer – gitara basowa
Mike Wengren – perkusja


Oficjalna strona zespołu


Disturbed - Stricken


Teledysk do tego utworu został nakręcony w opuszczonym szpitalu, w tym samym gdzie były kręcone sceny do horroru z 1984 roku Koszmar z ulicy Wiązów.


Disturbed - Ten Thousand Fists


Utwór otwierający album, to kolejna z ulubionych piosenek wokalisty, mówi że oznacza siłę, jedność, moc i radość, którą odczuwa kiedy widzi na koncercie tysiące pięści w górze.


Disturbed - Land Of Confusion


Nie mogło zabraknąć coveru już wspomnianego zespołu Genesis. Można znaleźć opinie że w tym wykonaniu jest lepszy od oryginału, sami posłuchajcie i oceńcie.


Dzięki Wam wszystkim za wsparcie. Pozdrawiam.

Sort:  

Nice your post

jak zawsze dobry post o muzyce

Dzięki, Twoja seria też mi się podoba

Cover "Land of Confusion" oczywiście znam, ponieważ oryginał śpiewany przez Genesis jest jedną z moich ulubionych piosenek.

Pamiętam, że teledysk Disturbed do tej piosenki był... "mocny". Nawet bym go porównał do teledysku "Do the Revolution" zespołu Perl Jam, który też był ... nieco kontrowersyjny. Zaraz sobie go odświeżę i przesłucham cały album.

A jak się Tobie widzi taka wersja tego utworu.

Bardzo lubię, podobnie jak oryginał :)

Uwielbiam The sound of silence w wykonaniu Disturbed.

No ten utwór w ich wykonaniu, to jest mistrzostwo.

Cześć
Fajnie widzieć rockowe nuty przeglądając steemit ^^ Twój profil był jednym z pierwszych jakie zacząłem obserwować pomimo że kiedy dołączyłem akurat albumy metaliki były na tapecie których szczerze nigdy fanem nie byłem ;P aczkolwiek pomysł i seria wpisów bardzo fajna (Y)
choć nocny kochanek określiłby mnie "zdrajcą metalu" xD to w sercu dalej gra rock ^^ <3

Ps. Iron'i kiedyś są w planach ? :D

Jasne takiej kapeli to na bank nie może zabraknąć. A wiedziałeś o tym że grali na Polskim weselu?
https://steemit.com/polish/@andzi76/iron-maiden-zagrali-na-polskim-weselu

no powiem Ci że pierwszy raz słyszę o tej historii xD mistrzostwo ^^
już nie pamiętam kiedy ostatni raz słuchałem Iron'ów ale nakręciłem się tak że dziś to nadrobię sam nie wiem od czego zacząć ale chyba na początek poleci "Brave new world" ^^

Fajny utwór, znam ich utwory, ale w mojej głowie ciągle siedzi Fear Of The Dark. Odkąd ten numer usłyszałem, jak ktoś wspomni o Iron Maiden słyszę ten właśnie utwór.

taaa ma coś w sobie ta nuta :D

Dzięki bardzo

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55214.91
ETH 2471.87
USDT 1.00
SBD 2.24