"Moja muzyka"- Disturbed - Believe - cały album

in #polish6 years ago (edited)


Jest to drugi album zespołu wydany w 2002 roku i od razu zadebiutował na pierwsze miejsce Billboard 200. W 2008 roku album zostaje uhonorowany podwójną platynową płytą.


Disturbed - Believe

  1. Prayer
  2. Liberate
  3. Awaken
  4. Believe
  5. Remember
  6. Intoxication
  7. Rise
  8. Mistress
  9. Breathe
  10. Bound
  11. Devour
  12. Darkness

Skład zespołu:
David Draiman – wokal
Dan Donegan – gitara
Steve Kmak – gitara basowa
Mike Wengren – perkusja


Oficjalna strona zespołu


Disturbed - Prayer


Utwór został zainspirowany atakami z 11 września, to jest modlitwa a raczej rozmowa z Bogiem. W atakach zginął dziadek wokalisty.


Disturbed - Liberate


Uwolnij swój umysł. Nadszedł czas, aby powstrzymać ten krwawy krąg nienawiści i rozlewu krwi. Nie powinniśmy mieć nienawiści w naszych sercach.


Disturbed - Remember


Jest to ulubiony kawałek wokalisty, do utworu nagrano dwa teledyski. Bardzo fajny kawałek, mam wrażenie że trochę niedoceniony.


Dzięki Wam wszystkim za wsparcie. Pozdrawiam

Sort:  

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes)

możesz mi powiedzieć jak robisz te linie oddzielające treść w twoich postach, bo nie wiem jak

Trzy gwiazdki i enter

dzięki przyda się by posty ładnie wyglądały

Cieszę się że mogłem pomóc

Nie jestem mega fanem tego typu muzyki ale utwór z tej płyty "Rise" do dzisiejszego dnia rozwala mnie za każdym razem :D

Ja sam nie wiem który kawałek jest dla mnie najlepszy, fajnie chłopaki grają, coś innego niż typowy zespół metalowy

Ładnie grzeje. Lubie takie gitarki.

Też lubię takie brzmienie

Znam dobry band !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60870.66
ETH 2917.09
USDT 1.00
SBD 3.62