Kalendarium Muzyczne - 13 grudnia

in #polish6 years ago (edited)

image.png



13 grudnia 2001 roku zmarł Chuck Schuldiner, lider formacji Death i Control Denied, określany jest przez wielu "ojcem death metalu".



Właściwie Charles Michael Schuldiner jest uważany za jednego z pionierów muzyki deathmetalowej. Pierwszy zespół założony w 1983 roku przez Chucka nosił nazwę "Mantas" dopiero rok później została zmieniona na "Death".
W 1998 roku zostaje wydana ostatnia płyta zespołu "Death"
"The Sound of Perseverance" która została okrzyknięta najlepszą i najważniejszą płytą w historii death metalu.

Drugim projektem który powstał z inicjatywy Charlesa był, założony w 1995 roku "Control Denied" wykonujący skomplikowaną technicznie odmianę progresywnego power metalu. Z tą grupą nagrał tylko demo oraz jeden album studyjny. Po nagraniu ścieżek gitarowych do drugiego albumu studyjnego umiera na raka mózgu, album nigdy nie został dokończony.

W 1999 roku wykryto u Charlesa raka mózgu, cała opieka medyczna została sfinansowana przez fanów zespołu "Death" oraz muzyków takich jak: Dave Grohl, Ozzy Osbourne czy Scott Ian.
Charles Michael Schuldiner zmarł 13 grudnia 2001 roku, po ciężkiej chorobie.
W 2004 roku został sklasyfikowany na 20 miejscu, najlepszych gitarzystów heavymetalowych wszech czasów.


DEATH - Lack Of Comprehension


image.png


Pomoc - eskarock, rmf.fm oraz wikipedia


zdjęcie pobrano

Sort:  

Czym jest Soxax?
https://steemit.com/polish/@andzi76/kalendarium-muzyczne-13-maja

Ale można dwa razy zarobić :P

Soxax - platforma podobna do steemit, jest już ich wiele na rynku, kolejna to Minds i wiele innych. Czy można robić to samo, nie wiem, tamten post jest mój. Wspomniałem jeszcze raz o nim ponieważ gość jest (był) bardzo dobrym muzykiem. W taki sposób uczciłem jego odejście. Nie wiem czy tak można robić, wiem że inne portale tak robią. A jak jest w zespole np. 4 muzyków, dlaczego mam o nich nie wspomnieć?
To Ty nasłałeś tych cleanersów.

A jak jest w zespole np. 4 muzyków, dlaczego mam o nich nie wspomnieć?

Jak zespół miałby z 1000 to statystycznie można ten sam wpis wrzucać codziennie - sprytne

Ja do muzyków nic nie mam, ale chamskie kopiuj wklej (i to z różnych tekstów) zamiast nawet napisanie tego od zera jest słabe. Natomiast ciekawe z innej strony, bo jesteś założycielem wspaniałej grupy i czemu jako plagiator (bo to zrobiłeś - skopiowałeś swój stary tekst) zarabiasz więcej od przeciętnego actifitowca, którego nikt nie lubi - ale zrobił coś własnego, włożył wysiłek?


Co do SteemCleaners - nie ja, bo chciałem się dowiedzieć co powiesz. A jakby było głupie to dopiero ja, bo wiadomo - SteemCleaners płaci za prawdziwe zgłoszenia. W sumie sprawa ciekawa.

Dzięki za odpowiedź i podpowiedź, nie wiedziałem że nie wolno wstawiać tych samych postów, znaczy wolno ale trzeba wyłączyć zarabianie. Na przyszłość będę o tym pamiętał.

Spoko. Po prostu to pewnego rodzaju forma plagiatu i tyle

Co do postu to faktycznie nie ma sensu wstawiać je podwójnie. Steemcleaners działa jak ten śmieszny kot, tylko że kot nie podbija innymi kontami każde komentarze... A co do założyciela jak nie wiesz kto jest faktycznie, to się na ten temat nie udzielaj. A tak przy okazji Fervi czy posiadasz zezwolenia na zbiórki pieniężne na wykopie. Czy tylko liczysz na fake jeleni rzekomo dla projektu...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63207.55
ETH 2571.17
USDT 1.00
SBD 2.82