DigiByte czy warto w niego inwestować? Sklep w Holandii akceptuje DigiByte!

in #polish7 years ago

Witam Was zastanawiam się nad zainwestowaniem w DigiByte.
Mam małe doświadczenie w takim inwestowaniu, chciałem was zapytać o radę.
Warto zainwestować w tan projekt?

W maju lub czerwcu cena bardzo poszła do góry, nie wiem czy było to spowodowane tzw. pompką, czy naprawdę projekt jest wart uwagi i zainwestowanie w niego ma sens.

Z moich poszukiwań po internecie znalazłem parę informacji, że może by było warto w ten projekt zainwestować.
Pierwsze co znalazłem to sklep bluejeans jest to sklep w Holandii w którym jest akceptowana płatność w DigiByte

Na stronie DigiByte https://www.digibyte.io/ znalazłem możliwość przeniesienia swoich DigiByte na kartę debetową.



Następnie

Wymiana DigiByte na walutą fiat na stronie https://www.litebit.eu/nl

I z tego co wyczytałem jest to bardzo szybka i bezpieczna waluta do płatności.
Pod koniec 2017 roku ma powstać Fundacja DigiByte.
Proszę o opinie bardziej doświadczonych osób w inwestowaniu w takie projekty.
Wiem że nikt nie może zagwarantować, czy projekt odniesie sukces, czy upadnie.
Może Wy macie jakieś nowe wiadomości na temat tego projektu.

Sort:  

Mieli oni podpisać kontrakt ze Steam na sprzedaż gierza digibyte. Ale nie wyszło Dlatego cena poszła w dół

O dzięki tego nie wiedziałem, słyszałem tylko że mieli udostępniać gry na swoich serwerach i płacić w DGB czy coś takiego, nie chcę roznosić jakiś plotek dlatego o tym nie wspomniałem w poście.

ja osobiscie mam DGB nawet sporo - widze potencjal - ale jest kwestia czasu czy warto czekac ? tego nie wiem

Jeśli ma potencjał to chyba warto poczekać, nie mówię że ma pójść z dnia na dzień w górę 1000%
Myślę kupić trochę monet może cena wróci na tą z czerwca to już by był niezły zwrot

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.50
ETH 2617.28
USDT 1.00
SBD 2.77