"Ciężkie Granie"- zespół - Ektomorf

in #polish6 years ago (edited)


Przeszukując Youtube aby czegoś posłuchać, trafiłem na ten zespół.
Jest to Węgierska grupa muzyczna wykonująca groove metal, zespół powstał w 1993 roku. Swój pierwszy album wydali w 1996 roku.
Po wydaniu debiutanckiego albumu zespół zyskał popularność w swoim kraju. Po wydaniu kilku kolejnych albumów kapela zdobyła także popularność na świecie, jest to najbardziej znana Węgierska metalowa kapela na świecie, coś jak nasz Vader.


Ektomorf - The Prophet Of Doom


To jest pierwszy utwór który usłyszałem, od razu zrobił na mnie wrażenie, świetne gitary, perkusja, po prostu muzyka na wysokim poziomie.
Muzyka Ektomorf jest porównywana do grupy Sepultura, sam wokalista twierdzi że ten zespół miał duży wpływ na ich twórczość.


Ektomorf - Outcast


Zespół nagrywa i koncertuje najwięcej w Niemczech, ich teksty poruszają takie sprawy jak, rasizmem i uprzedzenie, dyskryminacje rasowe.
W zespole często dochodziło do zmian personalnych, do dnia dzisiejszego z pierwszego składu zespołu został tylko wokalista, który jest też kompozytorem.
Ten utwór pochodzi z albumu pod tym samym tytułem, wydany w 2006 roku.


Ektomorf - Aggressor


Ten utwór pochodzi z poprzedniego albumu, wydanego w 2015 roku. Album ten zebrał pozytywne opinie.


Ektomorf - Holocaust


Kolejny utwór z albumu "Aggressor", świetna muzyka, dobry wokal, moim zdaniem kapela zasługuje na wielkie brawa. Może nie jest tak znany jak ich koledzy po fachu z zespołu Omega, bo to chyba pierwszy Węgierski zespół który wybił się na świecie, ale trzeba przyznać że potrafią dobrze zagrać.


Ektomorf - You Can't Control Me


Ten kawałek pochodzi z albumu "Retribution" wydanego w 2014 roku.
Od roku 1996 zespół wydał 12 albumów studyjnych, dema, single, album akustyczny oraz dwa albumy koncertowe, jak widać niezły dorobek mają na swoim koncie

Sort:  

Sprawdzę jak wrócę z roboty :)

Fajnie grają, usłyszałem tylko raz pierwszy kawałek i od razu wpadł w ucho.

fajne kawałki nie powiem że nie

Dziwię się że wcześniej nie znałem tego zespołu.

O Węgrzy - nie spodziewałem się !!!

Ja też nie, w życiu bym nie pomyślał.

Eh dobrzy są :) A czy był już opisany Seether??

Ja ich jeszcze nie opisywałem, może Ty ich opiszesz, fajne mają kawałki

Tworzą gatunek muzyki Post grunge, Rock alternatywny, Metal alternatywny, Hard rock, Nu metal

Świetny kawałek, znam kapelę. To czekam na Twój post.

Oki opisze ich w niedzielnym poście.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.61
ETH 2321.35
USDT 1.00
SBD 2.51