Hasłozgadywanka 65(1)

in #polish5 years ago

65(1).jpg

Nowa Hasłozgadywanka.

Sort:  

To nie jest uczciwe... podglądasz mi monitor.
Ale że na razie nie mam na to dowodu to...

Przecież Cię o nic nie pytam.

No jak to, myślałam, że pytasz o rozwiązanie zagadki😂

Posted using Partiko Android

Ja tylko "proszę" o jej odgadnięcie.

O jej no, przecież się staram...😋
To nie takie proste...

Posted using Partiko Android

Ale co? Zabrakło Ci czerwonych kwadracików?

"@andello: - mogę tą twoją nędzną tysięczną część steema?
@agullax: - weź sobie"
☺😀😂

Posted using Partiko Android

@anadello:- kiedyś będziesz żałować jak steem będzie kosztował 10000000 dolarów!

A skąd! Będę się cieszyć, że mogłam wesprzeć wielkiego światowego producenta zagadek słownych 😋

Posted using Partiko Android

@anadello:-takiej ceny steema to ja,producent zagadek słownych, za swojego życia nie doczekam

Tam pomóż

Posted using Partiko Android

NIE PŁACZ

Ja nie płaczę, to Ty masz powód. Znowu Cię wyprzedzili!

To raczej wesoła wiadomość. Ile można? :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62869.05
ETH 2545.35
USDT 1.00
SBD 2.72