Moje wymarzone miejsce na ziemi

in #polish7 years ago

zen-2040340_640.jpg

Na początek chciałbym bardzo podziękować za aż takie liczne zainteresowanie się postem "Kim jest amik? Czyli kilka słów o sobie." - Nie spodziewałem się tego naprawdę. To mnie przekonało, że warto pisać o sobie.

Moje wymarzone miejsce na ziemi

Nie mógłbym się określić tylko do jednego miejsca, gdyż było by to zbyt proste do osiągnięcia, a przecież nasza planeta skrywa wiele pięknych miejsc.
Jednak zdecydowanie najbardziej mnie kręcą te miejsca co są najmniej osiągalne dla człowieka mojego formatu.

Może to spowodowane moim zainteresowaniem do mangi i anime, czy orientalnym klimatem w wielu grach komputerowych.
Faworytem są miejsca mieszczące się na kontynencie azjatyckim,
a także zajmujące pozycję wśród siedmiu cudów świata.

Wielki Mur Chiński
china-95571_640.jpg
Piękny twór stworzony rękoma ludzkimi skrywający pokłady historii.
Nie bez powodu został oznaczony jako jeden z siedmiu cudów świata.
Jest to moje największe marzenie, ale nie jedyne w temacie zwiedzania świata.

Góra Fujiyama
japan-1902834_640.jpg
Śliczne tereny stworzone ręką natury. Być tam dla mnie to
jak zamknąć oczy i przenieść się w inny wymiar.
Jednak to nie jedyne miejsce w Japonii które należy do tych najwspanialszych.

Tokyo
rainbow-bridge-2086645_640.jpg

Stolica Japonii skrywająca masę futurystycznych budowli
połączonych z orientalnymi rozwiązaniami.
Jako europejczyk znam tylko namiastkę tej kultury
jaką właśnie reprezentują Japończycy.

SUSHI
sushi-2000239_640.jpg
To co prawda nie miejsce, ale wspominając o Japonii trudno nie napomknąć o kuchni i ich flagowym daniu, które trafiło do europy. Sushi ze specjalnie przygotowanego ryżu z dodatkiem owoców morz, wasabi i eksplozja smaków na zawołanie.

Hongkong
hong-kong-2291752_640.jpg

Jako kolejny zastrzyk kulturowy typuje niezależne państwo, bo jak by nie patrzeć
jaram się tymi właśnie miejscami orientalnymi.

Mam nadzieję że kiedyś któreś z moich marzeń o podróży się spełni i będę mógł się tu pochwalić swoimi przeżyciami.

Może ktoś z Was zwiedził jedno z tych miejsc i ma ochotę opisać wrażenia?

Sort:  

Życzę Ci spełnienia podróżniczych (i nie tylko) marzeń :)

Można powiedzieć, że te twoje miejscówki to w porównaniu do całej Ziemi są w zasadzie "koło" siebie.

No tak będzie :P Europę sporo już zwiedziłem, a do Afryki i Ameryki jakoś mnie nie ciągnie.

Hola @amik, upv0t3
Este es un servicio gratuito para nuevos usuarios de steemit, para apoyarlos y motivarlos a seguir generando contenido de valor para la comunidad.
<3 Este es un corazón, o un helado, tu eliges .

: )


N0. R4ND0M:
7255 9226 6392 5236
9584 9033 7952 1613
3492 9638 5875 1122
8474 9375 8901 2822

Congratulations @amik! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @amik! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49