Problemy z D.Tube?

in #polish6 years ago

Jakiś czas temu rozpocząłem przygodę z D.Tube. Miałem nawet idee całkowitego przecenia YouTube na rzecz właśnie D.Tube.
Niestety szybko natknąłem się na kilka problemów której poniżej opiszę.

  1. Brak obsługi innych formatów niż MP4. To akurat nie jest duży problem bo wystarczy przekonwertować film. Mimo wszystko YouTube bardzo dobrze radzi sobie z wszystkimi formatami i praktycznie nigdy nie miałem problemu.

  2. Moje filmy przestają się odtwarzać. Po udostępnieniu film przez pierwsze kilka dni działa bez zarzutu. Niestety po jakimś czasie przestaje się odtwarzać. W tej chwili tylko jeden film z mojego kanału się odtwarza! Co z resztą filmów?
    Wrzucam linka do mojego kanału i będę wdzięczny za zrewidowanie problemu:


Czy Wy też macie podobne problemy?

  • Brak możliwości umieszczenia filmu na swojej stronie internetowej. Chciałbym wrzucić filmy w postaci okienka iframe na swoją stronę https://amadek.com/ i niestety D.Tube nie oferuje takiej możliwości a szkoda.

  • Czekam na wasze odpowiedzi, co sądzicie o D.Tube i czy tylko ja mam negatywne doświadczenia?
    Może pora przenieść się na DLive.io?

    Sort:  

    Cześć. Nie nagrywam na dtube czy dlive dużo, ale wczoraj miałem też problem z wrzuceniem filmiku na dtube. "Nieznany błąd". 1.5 godziny w plecy. Ściągłem firefox i załadowało. Ok co do pytań znam na jedno odpowiedź.

    2 https://steemit.com/onelovedtube/@neopch/8ikkfwmy

    Polecam poczytać i pooglądać raczej bo to vloger. Jakbyś miał pytania pisz śmiało do niego. @neopch jest Polakiem i pozytywny gościu. Wiele razy doradził, zaciekawił.
    Na dlive @FateSick się zna bardziej i @veggie-sloth

    @jozef230 konieczność naprawiania swoich filmów moim zdaniem dyskwalifikuje D.Tube'a. Konieczność poświęcania czasu i zagłębiania się w niuanse technologiczne powoduje, że większość osób zostanie na YouTube.

    Moja konkluzja po kilku tygodniach przepychanki z D.Tube jest taka, że na obecnym etapie ten portal można raczej traktować jako ciekawostkę programistyczną niż jako funkcjonalna witryna. Niestety wciąż brakuje alternatywy dla YouTube. Mimo wszystko trzymam kciuki za D.Tube tak samo jak za DLive.io który od kilku dni testuję.

    Na zakończenie zapraszam tu https://dlive.io/@amadek i koniecznie daj SUBa!

    1. Z tego co sie orientuje to wyglada to tak DTube uzywa serwerow IPFS dla wszystkich filmow wrzuconych na niego i za nie placi. Jesli twoj film ma $0.00 po 7 dniach to jest automatycznie kasowany z IPFS. Z tego co widze wszystkie twoje filmy maja $0.00 i dlatego nie dzialaja.

    DLive tez uzywa IPFS ale na jakies innej zasadzie to u nich dziala i nie kasuja filmow.

    Coin Marketplace

    STEEM 0.19
    TRX 0.15
    JST 0.029
    BTC 62629.89
    ETH 2572.37
    USDT 1.00
    SBD 2.74