Co się stało z DLive i moim kontem?

in #polish6 years ago

Moje konto zniknęło z DLive a wraz z nim filmy które publikowałem na swoim kanale?
Czy ktoś jest w stanie opisać co się stało i czy istnieje możliwość odzyskania konta wraz z filmami czy tylko założenie nowego i upload wszystkiego od nowa?

Sort:  

DLive odłączył się od STEEM. Zastąpiła go nowa platforma do video na STEEM:

https://www.vimm.tv/

Tam wszyscy się przerzucili.

OK dziękuję za odpowiedź. A teraz kolejny problem... wchodzę na vimm.tv klikam "Sign in with Steem", w steemconnect wpisuję nazwę swojego konta czyli "amadek" i otrzymuję komunikat... "Account name is not found".
Wydaje mi się że właśnie piszę tę wiadomość z mojego konta o takiej właśnie nazwie więc skąd ten komunikat?

Dziwne. Steemconnect powinno wykrywać nazwę każdego konta na STEEM. Podajemy ją oczywiście bez znaku @.

@amadek Czy sytuacja dalej występuje?

Wciąż otrzymuję ten sam komunikat.
@astromaniak @cyrusik spróbujcie samemu wejść na vimm.tv > "Sign in with Steem" i wpisać swój nick... otrzymacie ten sam komunikat, wasze konta nie istnieją.

@amadek zrobiłem tak jak Ty i po kliknięciu w “Sign in with steem” przekerowuje mnie do steemconnect wpisuje pasy z steemit i jestem zalogowany.

Zobacz tak to wyglada.

313278E2-F442-455B-9AB4-8BEA38D8FC43.jpeg
DDC1A1F5-C48B-43A1-A0D7-4C7588D8BD90.jpeg

A57ECB07-93DF-49FF-A747-6B45014DB9C9.jpeg

0169D10F-79C0-4278-B0BA-B88B1B2846F9.jpeg

Spróbuj ponownie za jakiś czas, mógł być bug czy coś. Jeśli będziesz mieć dalej problemy, to daj znać, ogarnie się temat i napisze do administratorów Vimma.

@anshia niestety problem wciąż występuje. A czy Ty możesz się zalogować na vimm.tv kontem Steem? Zrobiłem mały eksperyment i wpisałem tam również twój nick "anshia" i otrzymałem komunikat że Twoje konto też nie istnieje.

Tak, logowałam się bez problemu, ale do używania vimm mam konto @anshia-tv (żeby nie zaśmiecać swojego głównego konta treściami niskich lotów)

@anshia @cyrusik @astromaniak

Poniżej przesyłam screen z okna mojej przeglądarki. Na załączonym obrazku widać wszystko od wklepania w okno przeglądarki adresu strony aż po nieudane założenie konta na vimm.tv.

Steem OCB.jpg

Napiszę do Steemconnect

@fervi zaczęło działać.
Niestety widzę że vimm.tm umożliwia tylko broadcasting live bez możliwości uploadu filmów. Niestety nie jest to alternatywa dla YouTube.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62952.44
ETH 2542.20
USDT 1.00
SBD 2.65