Sort:  

Wpisów nie można usunąć z blockchaina. Można ewentualnie je zminusować, przez co nie są widoczne w danym interfejsie. Wciąż można obejrzeć zawartość na innych frontendach, przykładowo na Busy - https://busy.org/@am0k.

Dokładnie. Plus do niego nie trafia co mówię. Dostał flagi za kradzież mojego zdjęcia (thumbnail, który ja zrobiłem i nic nie dodał w nim od siebie), kłamanie na mój temat, flagowanie innych bez powodu poza "zemstą", szerzenie dezinformacji i bezczelne kłamstwa na mój temat i nie tylko mój.

Ale Ty jestes przykry... serio...
Nie bedziesz juz tracil czasu na flagowanie.
Portal dla przegrywów - byłem, sprawdziłem.
Nie wróżę żadnych sukcesów tej sieci.
Pozdrawiam :)

Jz same stwierdzenie "sieci" świadczy, ze nic nie wiesz.
Niby tak masz "gdzieś" i gadasz np na DLive, a wrzuciłeś tam tam splagiatowany film. Nimy tak bardzo masz "gdzieś", a moli tyłek, że dostałeś zasłużone flagi.
Jakbyś napisał prawdę, to bym może i dał upvote, ale ponieważ kłamiesz i próbujesz manipulować jak i dajesz bezzasadne flagi, sam dostałeś flagi.
Wole dać upvote komuś, kto zasługuje niż flagę, ale czasami flaga daje większe korzyści jak upvote.
Np. w twoim przypadku: albo byś się ogarnął, albo nie, ale byś sobie "poszedł obrażony" co właśnie robisz.

Congratulations @am0k! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64