You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLive i DTube to dno!

in #polish6 years ago

Oczywiście, nie mam nic przeciwko oglądaniu Rakonixa. Każdy ma prawo oglądać to co lubi. Chciałem jedynie zwrócić uwagę, że DLive go wręcz promuje. I to jest mega słabe i świadczy nie najlepiej o tym portalu.

Kopiowanie designu jest super nieprofesjonalne... i daje ogólnie do myślenia.

Carrioner owszem wrzuca filmy na Youtube... a jeszcze tak niedawno maksymalnie oczerniał tą platformę i narzekał jaka ona jest beznadziejna. Hipokryzja Panowie lvl expert. Niech sobie wrzuca nadal tam filmy. Nie interesuje mnie to ale sam sobie zaprzecza - po prostu.
Ja go nie oglądam. Za to trafiłem na jego filmy o Steemit i DTube... nasłuchałem się ciekawostek jakie to są cudowne platformy - a rzeczywistość szybko to zweryfikowała. Choć oczywiście nie twierdzę, że jest tu jakoś beznadziejnie.

Sort:  

Może dla DLive jest to taka kura znosząca złote jaja, ciekaw w sumie jestem jak zwiększyła się ilość użytkowników po jego przejściu tutaj. A czy promowanie go jest ok? To już myślę nie nam oceniać. Steemit to portal w którym zdaje się bardzo dużo zależy od użytkowników.

Tzn jeżeli ktoś ciągle będzie robił coś co jest nie w porządku, inni użytkownicy bardzo szybko powinni sprowadzić go do parteru. Na przykładzie powiem, że w ciągu kilku dni sam przyjąłem kilka uwag od kolegów w kwestii nieodpowiednich tagów.

Wracając do Carrionera rozumiem zarówno to co on robi, jak i twoją opinię na ten temat, bo widzę ku temu powody.

Ciekaw jestem czy sam steemit może kiedyś odnosił się do uwag o podobieństwo wyglądu strony do YouTube.

Na pewno się zwiększyła, bo jego armia gimbusów od razu zakładała konta gdy się dowiedziała, ze ich pan tu przechodzi.

Liczę na to, że jednak nie będzie takich treści jak Rakonix. Dla takich osób nie powinno być miejsca w przestrzeni publicznej.

W kwestii podobieństwa wygląda DTube do YT i DLive do Twitcha dla mnie jest raczej oczywistym, ze po 1 ma się kojarzyć z tymi serwisami.
Projekt wizualny był dla twórców można powiedzieć za free, etc.

Są to platformy stworzone do zarabiania kasy - sam napisałeś że na ogól nie oglądasz bo się nie da. Zatem śmierdzi to na odległość (nie żebym miał coś przeciwko zarabianiu kasy). Ale sam rozumiesz o czym piszę... DLIve i DTube to tylko taka przykrywka... Dlatego uważam to za jeden wielki SCAM.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59531.52
ETH 2678.46
USDT 1.00
SBD 2.43