To już cztery miesiące w Polsce! Oto moje spostrzeżenia i uwagi . Czy warto było ?

in #polish6 years ago

maxresdefault (2).jpg

Kilka miesięcy temu opublikowałem wpis na temat mojego powrotu z Wielkiej Brytanii do Polski oraz moich spostrzeżeniach oraz oczekiwaniach z tym powrotem związanych.

Od tamtego czasu minęło już dobre cztery miesiące dlatego też chciałbym się z wami podzielić moimi spostrzeżeniami związanymi z Pobytem w Polsce.

Ogólnie po powrocie byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tego co mnie czeka w tym kraju , i nie zamierzałem się nad sobą użalać w stylu że nie znajdę tutaj pracy i nie będę miał za co żyć , po prostu zacząłem działać i już po zaledwie dwóch tygodniach udało mi się ją znaleźć a co najlepsze jestem z niej bardzo zadowolony i wbrew pozorom nie narzekam wcale na zarobki . Plasują się one na poziomie średnim i zaznaczając to że utrzymuję sam siebie to wystarcza to na dostatnie życie w jak najlepszym tego słowa znaczeniu .

Poza tym w tym roku były to moje pierwsze wakacje spędzone w Polsce i naprawdę żyłem pełnią życia korzystając z wszystkich dobrodziejstw związanych z pobytem w kraju . Jestem osobą młodą tak więc nie stroniłem od imprez dzięki którym poznawałem nowe fascynujące osoby oraz przeżyłem wiele przygód a to także duża zasługa cudownej pogody która u nas zagościła tej wiosny i lata.

Jeśli chodzi o moje życie prywatne to sytuacja stopniowo się stabilizuje tak samo jeśli chodzi o finanse jak i o sprawy sercowe czy relacje z rodziną i przyjaciółmi . Czuję się jak najbardziej spełniony , każdego dnia czerpię z życia pełnymi garściami , cieszę się małymi rzeczami , rozwijam się intelektualnie i na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie życia w innym kraju . Do szczęścia wcale nie są potrzebne ogromne ilości pieniędzy , wystarczy się nauczyć cieszyć małymi rzeczami , a problemy to nie coś przed czym należy uciekać jest to rzecz normalna i każda istota ludzka je ma są one codziennością wystarczy się z tym pogodzić rozwiązywać je oraz cieszyć życiem ponieważ jest ono za krótkie na narzekanie oraz patrzenie w przeszłość .

Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące mojego pobytu w Polsce serdecznie zapraszam do komentowania!

Już na dniach mam się z wami zamiar pochwalić moim trybem życia oraz jak dokładnie wygląda każdy dzień mojego tygodnia a z racji że wcale się nie nudzę to będzie ciekawie , zapraszam do obserwowania .

Sort:  

Zobacz tag pl-blog ;)

Wypróbuję , dzięki 😉

Licze na post typu- co jest lepsze w Polsce, co jest lepsze w Wielkiej Brytani. Subiektywne odczucia młodego Polaka :)
Nie znam cię, ale aż miło mi się zrobiło czytając ten post i to jak wszystko ci się układa :)

Napisz więcej o wrażeniach z Polski. Co się zmieniło, czym byłeś zaskoczony, co Cię zdziwiło? Napisz coś więcej o szukaniu pracy, o wrażeniu po kontakcie z pracodawcami. O ludziach - Polakach. Z chęcią poczytam, trochę bardziej subiektywne opinie :)

Zapewniam że w tym tygodniu pojawi się post który będzie zawierał znacznie więcej szczegółowych informacji ;) Chętnie podzielę się głębszymi spostrzeżeniami . Tym postem chciałem zaznaczyć ogólne wrażenia oraz przypomnieć o swojej obecności ponieważ kilka miesięcy mnie nie było . Dzięki za uwagę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97