You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem Power Group

in #polish6 years ago

Spokojnie. Nawet mi do głowy nie przyszło by brać na poważnie kilka wyrwanych z kontekstu wypowiedzi. Nawet nie pomyślałem o tym by potępiać wszystkich ludzi w jakiejś grupie za mniej czy bardziej głupawe wypowiedzi pojedynczego jej członka.

Niech za każdego świadczą jego czyny. A te są zapisane w blockchainie.
Spokojnie więc - moim zdaniem nie masz najmniejszego powodu uważać, że coś Cię ochlapało (a do kąpieli w gówienku to jest już baaardzo daleko). :-)

Sort:  

Dziękuję, wiem, już mi przeszło. Pisząc o kupie myślałam przede wszystkim o formie, w jakiej te rewelacje zostały ujawnione, mam wrażenie, że to kolejna odsłona dobrze znanej nam wojenki.

Lecz... spuśćmy zasłonę miłosierdzia na koniec tej sceny

Zasłonę nie zasłonę, ale tak... spuśćmy ;-).

:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65189.35
ETH 3155.37
USDT 1.00
SBD 2.60