You are viewing a single comment's thread from:

RE: Powitanie.

in #polish7 years ago

Ha! Chyba będę stałym czytelnikiem.

A szybowce owszem gwiżdżą. Kiedyś byłem w Beskidach i wlazłem na taką wieżę obserwacyjną na szczycie jakiejś górki. No i przyleciał szybowiec. Tego dnia piździło tak, że szybowiec szukał wznoszenia na tak zwanym żaglu (znaczy wiatr wieje poziomo, trafia w górę, odbija się od stoku i do jakiejś tam wysokości powstaje prąd wznoszący). Facet podlatywał tak blisko, że widziałem banana na jego ryju. I owszem szybowce gwiżdżą, trzeba tylko być odpowiednio blisko.

Sort:  

Acha. I niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie (ja też jestem tu nowy), ale wydaje mi się, że warto do tego artykułu dorzucić taga introduceyourself.

Owszem warto ale to ma największy sens jak się pisze po angielsku bo to tag ogólnoświatowy.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 63935.74
ETH 2749.19
USDT 1.00
SBD 2.65