You are viewing a single comment's thread from:

RE: TOP TEN: Najbardziej zryte filmy

in #polish6 years ago (edited)

Co do Psa andaluzyjskiego to czytałem, że w okresie w jakim film nakręcono krążyły miejskie legendy, według których scena z okiem i brzytwą jest prawdziwa. W sensie, że nie była to scena trikowa lecz film z zarejestrowanym prawdziwym okaleczeniem. To chyba nawet urosło do rangi jednej z legend filmowych.

Film Almodovara gorąco polecam, jest naprawdę świetny. Sam Almodovar jest twórcą oddychającym chyba kontrowersją ale ten film można rzeczywiście polecić każdemu. Świetny scenariusz, świetna gra aktorska. Tylko błagam Cię - skasuj ostatnie zdanie z opisu tego filmu bo niszczysz ludziom ten film przed obejrzeniem!!!

Stonogi nie widziałem żadnej i na razie nie mam motywacji. Co dziwniejsze znajomi, którzy widzieli obie części twierdzą, że część druga jest lepsza - czyli odwrotnie niż Ty. Ale jakoś nie chce mi się sprawdzać. :-)

Salo niestety obejrzałem i trochę żałuję. Generalnie jestem za niemal pełną swobodą artystyczną, ale zastanawiam się, czy twórców podobnych "dzieł" nie powinno się jednak zamykać w psychiatryku. Z automatu ;-).

Sort:  

O tej ciekawostce odnośnie Psa andaluzyjskiego to nie słyszałem.

Co do opisu filmu Almodovara to usunąłem to ostatnie zdanie. Rzeczywiście mogło ono zdradzić zbyt wiele.

Jeśli chodzi o Ludzką stonogę to może dla niektórych bardziej chore = lepsze :D

O reżyserze Salo powiedzieć, że miał nasrane w bani to mało...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60617.06
ETH 2405.89
USDT 1.00
SBD 2.59