Walentynkowy art i wiersze!

in #polish6 years ago

Wiem, dziś dzień singla, wybaczcie mi. Ostatnio znowu choruję.

Wczoraj nie miałam nawet sił przysiąść do komputera.

Tydzień temu naszykowałam post szkoda byłoby czekać kolejny rok, haha.

Z myślą o 14 lutym namalowałam ...królika?
Udostępnię też trzy moje wiersze, bo oczywiście zrobiłam tylko jednego screena podczas pracy nad rysunkiem. Jak zacznę to się zapominam. ech.
Nie chcę, żeby post był tylko z malunkiem, mimo że mogłabym dodać oddzielnie, dwa posty.

rabbit.png

love2.png

~♥~

love3.png

~♥~

love.png

Miłego dnia singla, single! wink, wink :*

Sort:  

Piękny art i piękne wiersze! miłego dnia singla <3

Looser! ;PP
Ja swoje przesypiam i to praktycznie co rok (y) :D Ze mnie to w ogóle looser , bo nigdy się jeszcze nie zakochałam (raczej całe szczęście).

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64140.77
ETH 3133.36
USDT 1.00
SBD 4.15