Święta, Święta i po Świętach...

in #polish6 years ago (edited)

Magia Świąt
Błysnęła i znikła
W biegu

Zapach pasty
Skórki mandarynki
Zbita pierwsza bombka
Grzyby suszone na kaloryferze
Groch z kapustą

Biała bluzka
"In excelsis..." w tle
Na zmianę z Bogiem za rogiem
Groźne pukanie w okno
Strach oczekiwania

Nieuchwytne
W 30-letniej samotności
Nie odtworzę


IMG_20181215_114041.jpg

Nie posprzątałam, nie wszystkie okna umyłam, choinki nie chciałam, a jak dostałam, to na odpieprz przybrałam. Świątecznych akcentów i ozdób nie użyłam, sos z papierka zrobiłam, prezentów nie przemyślałam, kolęd nie posłuchałam. Tylko dwa filmy świąteczne obejrzałam, na wigilię sukienki nie założyłam, na pasterce nie byłam, wieczerzę na siostrę zrzuciłam a sama z chrześniakiem się bawiłam. Więcej grzechów nie pamiętam...

Pracowałam, wyprzedaże w końcu się same nie przygotują, więc teraz trzeba dłużej zostać, w lutym sobie odbiorę, a 27 już od otwarcia rolet, ludzie tłumnie oczekują, że dziesiątki tysięcy ciucha będzie na nich czekać, ślicznie poskładane i posortowane kolorami. Przecież to jest najważniejsze, czyż nie? Przecież o to chodzi w magii świąt, prawda?


Nie chwalę się ani nie żalę. Przecież każdy świętuje jak chce/może.
Odbiłam sobie w Sylwestra
Mimo że gdy wróciłam z pracy o 17:30, zasypiałam podczas gotowania kaszy na sałatkę.
Przyjechał Obcy i zrobił nam kawkę z nutą cynamonu. Podziałała!


IMG_20181231_192329.jpg


A po kawce, filmie i dwóch moich łykach wina musującego, szalony pomysł. A może jednak msza o północy? Jak pomyśleli, tak też uczynili.
Pierwszy raz tak powitany nowy rok.


1546453158937.png


2019 przywitał nas w sumie ciekawą pogodą. A ja Nowy Rok spędziłam w piżamie, nawet zdjęcia robiąc z perspektywy łóżka. Podobno jaki Nowy Rok taki cały rok. No cóż, nie ukrywam, ja sobie samej życzę wystarczającej ilości odpoczynku w tym roku. Wam też!
I snu. I równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym, szczególnie psychicznej, bo tej mi najbardziej brakuje.
Powodzenia w 2019!


IMG_20190101_153157.jpg

Sort:  

Congratulations @agullax! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 200 upvotes. Your next target is to reach 300 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hello @agullax! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Congratulations @agullax! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60654.57
ETH 2343.25
USDT 1.00
SBD 2.48