You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM ADVENT CALENDAR 2019 - DAY 3

in #polish4 years ago

W rumianego starszego Pana w czerwonym kubraczku, mieszkającego na kole podbiegunowym - nie wierzę.
Że kiedyś istniał dobry człowiek, który przeznaczył swój majątek na pomoc biednym - wierzę. I wierzę, że nadal istnieje, w nas, w ludziach którzy codziennymi, często dla nas nic nieznaczącymi uczynkami, pomagamy innym. Kliknięcie w pajacyka, włożenie paczki ryżu do zbiórki w markecie, 5 zł przelane na jakąś zbiórkę internetową - jesteś Św. Mikołajem! I wierzę w Ciebie! Wierzę, że nie stracisz tej dobroci i empatii, która masz 😉
P.S A co do czasów dzieciństwa - u nas dzieci nie odwiedzał Mikołaj z popularnych reklam, tylko Gwiazdor lub Gwiazdory. Oj sympatycznie nie wygladali, ba, ja się ich bałam. Jak tylko wieczerza dobiegała końca, to czułam niepokój. No i przychodziły takie straszydła w maskach i zanim dostało się prezent, pytali się rodziców czy byliśmy grzeczni (dzieciak już robił rachunek sumienia, wiedząc że nie był, w myślach już widział, jak wychodzą nie dając prezentu), potem trzeba było zmówić paciorek, przeprosić i ucałować rodziców i dopiero dostałyśmy prezent. No trauma.
Gdzieś w okolicach komunii jak już byłam troszkę bardziej kumata, namówiłam siostrę na tropienie Gwiazdora, no i po śladach wyszło nam, że poszedł do dziadków obok, a tam nie ma dzieci (A wiadomo, że przychodzi tylko do dzieci), czyli że to była babcia przebrana, bo dziadek by nie umiał głosu zmienić. Uszczęśliwione pobieglyśmy do rodziców z informacją, którą odkryłyśmy. W następnym roku prezenty były pod choinką, a ja kończyłam wieczerzę bez lęku😉
A poniżej zdjęcie Gwiazdora, który odwiedził nas w przedszkolu i to jest wersja łagodna, w Wigilię chodzili gorsi, ale niestety nie mam zdjęć, bo nie mieliśmy wtedy aparatu fotograficznego.

Posted using Partiko Android

Sort:  

jesteś Św. Mikołajem! I wierzę w Ciebie! Wierzę, że nie stracisz tej dobroci i empatii, która masz 😉

Budujące podejście, oby taka postawa okazał się mocno zaraźliwa 👼😁

Co do gwiazdora 🙈🙈🙊 to moim zdaniem trauma na całe życie. Wygląda jak główny bohater jakiegoś niskobudżetowego horroru.

Dlatego do dziś nie oglądam horrorów 😉

Posted using Partiko Android

Wychodzi na to, że jak ktoś ma w domu małego łobuza to rozwiązanie jest dla takich osób bardzo proste.

Wystarczy zorganizować spotkanie z Gwiazdorem 😉
Taka świąteczna przygoda rzutuje na całe życie 😜

O tym samym pomyślałam :D

A ta znów mi w myślach czyta 😤

Mam bardzo podobne zdanie do Twojego. Każdy z nas może być Świętym Mikołajem <3
Co do gwiazdora ze zdjęcia... Bardzo mi przykro, że Cię to spotkało :D ja chyba po takich przeżyciach miała bym traume do końca życia. Cieszę się, że nigdy nie przylapalam Gwiazdora przy choince, bo do końca życia byłabym niegrzeczna przez cały rok by tylko więcej do mnie nie przyszedł :D

Hmmmm....
aaaaaaaa... aha..
To ja już wiem skąd się biorą niegrzeczne dziewczynki...
Przeklęty Gwiazdor 😝

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66455.53
ETH 3036.81
USDT 1.00
SBD 3.67