Sort:  

Niech będzie dla Ciebie pocieszeniem, że rekordu nie pobiłaś, po prostu zapomniałem wysłać tokeny do spalenia dla Ciebie, połapałem się dopiero dziś rano jak, sprawdziłem ile dostałaś :(
Żeby ukoić Twoje rozczarowanie !DERANGED i duże !BEER dla Ciebie. Przepraszam :(

Kurde, a już myślałam, że raz w czymś jestem najlepsza, choćby to miała być kategoria: "najmniejsze spalanie"😉
Nie masz za co przepraszać, rozczarowania nie było, ucieszyłam się, że cokolwiek wpadło 😁
Niemniej dziękuję za duże "Piwejro" 🍺
Zdrówko!🍻

Posted using Partiko Android

deranged You just received DERANGED @agullax Keep up the great work, view all your tokens at steem-engine.com



Hey @agullax, here is a little bit of BEER from @browery for you. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71315.89
ETH 3677.54
USDT 1.00
SBD 3.76