Moje CELE na 2018 rok.

in #polish7 years ago (edited)

Co roku robię małą analizę czynności które będę chciał wykonać w nadchodzących latach, więc postanowiłem , że podzielę się nimi na Steemit. Dołączyłem tu dopiero 8 miesięcy temu (jeszcze cztery i robię podsumowanie roku!), zostałem ciepło przyjęty i robię ten post po polsku, bo w końcu rośniemy w siłę na tym portalu. Jak można się domyślić każdy z nas ma jakieś marzenia i każdy z nas chce je spełnić.  

1. Rozwinę się, jeśli chodzi o pisanie artykułów.

Przybyłem tu będąc kompletnym zerem jeśli chodzi o pisanie tekstów na różne tematy. Jedyny kontakt jaki miałem z takim pisaniem to była szkoła, a dokładniej rozprawki które często pisaliśmy (i dalej piszemy) na j. polskim na którym nie chwaląc się aktualnie zdobywam same bdb oceny, głównie przez tą piękną platformę. Rozwinąłem się, zrobiłem progres przez te 8 miesięcy pisząc właśnie tutaj.

Ostatnio kilkoro Polaków ze Steemit zwróciło mi uwagę, że powinienem bardziej dbać o interpunkcję i co najważniejsze o sens niektórych wypowiedzi. Muszę przyznać, że macie kompletną rację, ale nie jest mi łatwo łączyć szkołę ze Steemit, czytaniem o kryptowalutach i treningami. :) Tak czy siak, moim noworocznym postanowieniem jest nauczyć się pisać ciekawe artykuły opiewające w dużą ilość solidnego materiału.

2) Zainwestuję w pierwszą kryptowalutę

Światem związanym z krypto zainspirował mnie na początku kuzyn, a później wiele osób które tutaj piszą, ponieważ nie ukrywajmy- jest to strona powstała na bazie kryptowaluty i większość aktualnych steemitowych wielorybów jest tu dlatego, że w czasie powstania tej platformy byli zainteresowani kryptowalutami.

Do dnia dzisiejszego przeczytałem już dziesiątki stron związanych z wirtualnymi walutami i naprawdę mnie to zaciekawiło, dlatego też postanowiłem że spróbuję swoich sił na rynku.

Obserwuję kilka kryptowalut, ale najbardziej interesują mnie Nexus (NXS), TenX (PAY) i Nebulas (NAS). Najprawdopodobniej zainwestuję swoje pieniądze w Nexusa, bo wydaje mi się że w tym roku będzie miał największą tendencję do wzrostu, ponieważ projekt jest naprawdę ciekawy, opierający się na satelitach kosmicznych. Aktualnie kosztuje $12 (mamy dziś 7.01.18) więc poczekam na spadek i zacznę robić co do mnie należy.

Nexus wydaje się być bombą w tym roku.

3) Wybiorę się w polskie góry

Ostatni rok spędziłem na myśleniu gdzie by się tu wybrać po skończeniu szkoły zapominając, że polska natura też jest piękna. Nie chcę spędzić całego roku przed komputerem albo przed książkami lecz poczuć zew gór. Najgorsze w tym wszystkim jest to że (aż wstyd się przyznać) nigdy nie byłem w tatrach a mieszkam 3 godziny jazdy od nich. Poza tym nasz główny steemitowy podróżnik (który mnie zresztą do tego zainspirował) @imperfect-one udostępniał już wiele zdjęć o tematyce polskiej natury i o ile pamięć mnie nie myli było tam też o Tatrach.

4) Kupię węża

Nie wiem czy wiecie, ale jestem ogromnym pasjonatem gadów. Odkąd pamiętam najbardziej interesowały mnie węże, zawsze miałem do nich respekt i szacunek. W moim rodzinnym domu mam nawet kilka kaset (!!!) z filmami o tych zwierzętach. 

W 2017 roku poznałem naprawdę wielu hodowców, którzy jeszcze bardziej wciągnęli mnie w ten świat. W sumie zawsze marzyłem o posiadaniu swojego gada, ale dopiero teraz mogę to marzenie spełnić, dopiero teraz jestem na tyle dojrzały i odpowiedzialny, żeby zapewnić mu dobre warunki.

5) Poznam kogoś zza granicy 

Kontakty międzyludzkie są bardzo ważne, więc jedną z głównych rzeczy które chcę zrobić w 2018 r to poznać osobę zza granicy. Nie mam tu na myśli pisania na Facebooku czy Tinderze, ale poznanie osobiście kogoś, kto opowie mi o swoim kraju, kulturze, religii i obyczajach. Chciałbym w ten sposób także podszlifować mój angielski, bo moje wypowiedzi pisemne są całkiem dobre, ale gadanie leży. 

Poznawanie ludzi nie jest moją mocną stroną, jestem bowiem trochę zamknięty w sobie i wolę wszystko robić sam, ale koniec końców nie będę sam przez całe życie. Lubię czytać o innych kulturach, ale zanim polecę do USA lub Ameryki Południowej (:P) chciałbym zaznajomić się z kimś, kto żyje tam na codzień. Poznawanie ludzi zza granicy= poznawanie nowej kultury i to jest dla mnie ważne.

6) Przebiegnę 20 kilometrów

Inwestycje, pisanie i te sprawy da się zrobić jak najbardziej, ale punkt szósty mojej listy będzie dla mnie zdecydowanie najtrudniejszy. Nie dość, że jestem krótkodystansowcem (czyli biegam po 1, 2 kilometry ale z wielką szybkością), to jeszcze od kilku miesięcy trochę zaniedbałem tą dyscyplinę i przebiegnięcie 20km będzie dla mnie wyzwaniem.

Bieganie to też część MMA (czyli mojego ulubionego sportu) więc mam motywację, żeby to zrobić. 


Osobiście jestem wyznawcą twierdzenia, że gdy chcesz coś zrobić to to zrobisz jeśli się przyłożysz, więc myślę że jeśli się postaram wszystkie te punkty (jest ich więcej, ale to są najważniejsze) zostaną osiągnięte.


Sort:  

Powodzenia życze i czekamy na rezultaty! :D

Kibicuję i realizuj konsekwentnie cele, bo nie ma nic gorszego niż odpuszczacie nim się zaczeło 😃

Powodzenia w realizacji założeń :-)

Powodzenia :)

Dzięki Ania, mój poprzedni rok w porównaniu do twojego wydaje się ubogi ale w tym postaram się bardziej "poszaleć" haha.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59114.57
ETH 2309.50
USDT 1.00
SBD 2.49