You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak rozwiązałem zagadkę z okazji 500 obserwujących konto @rafalski

in #polish6 years ago

Jeśli chodzi o zagadkę samodzielnie doszedłem tylko do etapu kodu strony, no cóż jestem nobem.

Pierwsza myśl to było że wezmę zdjęcie i pobawię się krzywymi - zobacze może jakiś napis w postaci innego lub kompletnego braku szumu. Ale zapytałem na czacie i stwierdziłem ze najpierw otworze w notatniku.

Tam był link i szukałem w kodzie, niestety tam nic nie było.

Sort:  

To też częste podejście - ukrywanie dodatkowych informacji w pliku w taki sposób, żeby na pierwszy rzut oka nie było widać. Gdyby właściwości obrazka nic nie wykazały, to szukałbym właśnie za pomocą notatnika lub podobnego programu, który pozwoliłby na wyświetlenia obrazka w "formie tekstowej" ;)

Pisałeś na czacie coś o + oraz * więc szukałem dodatkowych informacji właśnie w pobliżu tych znaków w notatniku. Miejscami nawet zdawało mi się że widzę jakiś klucz, innymi ze 2-3 litery z słowa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87