Nowy polski kanał na steemit.chat!

in #polish6 years ago (edited)


Kanał #psychiatryk na steemit.chat


| Ostatnio na steemit coraz częściej pojawiają się konflikty, to zrozumiałe coraz więcej użytkowników za czym idzie też większa ilość poglądów - często przeciwstawnych.

Konflikty czy też "bardziej burzliwe" dyskusje przenoszą się na nasz czat, co nie jest zbyt dobrym zjawiskiem, przeszkadza w normalnych rozmowach uniemożliwiając je.
Aby wyeliminować to zjawisko stworzyłem nowy kanał.

Mam szczerą nadzieje że nie będzie wykorzystywany zbyt często! Dzięki za uwagę

Kanał #psychiatryk na steemit.chat


Grafika pochodzi z darmowego stocka https://pixabay.com
Pomysłodawca nazwy kanału - @pibyk

Sort:  

Aplikuję na stanowisko psychiatry! :)

Ja byłem pierwszy 😂

a ja moge byc anestezjologiem ?

Nie. Tutaj się robi operacje bez znieczulenia ;-)

i elektrowstrząsy !!!

Lobotomia rulez

Elektrowstrząsami zajmę się osobiście - Technik Elektronik a obiecuje ze zapomnę o wszystkich normach.

A propos elektroniki - byłbyś w stanie zrobić mały piec indukcyjny?

Jeszcze nie miałam okazji skorzystać z czatu ale widząc nazwę "psychiatryk" aż zajrze tam z ciekawości...nie żebym potrzebowała hahaha 😂😂

dopiero się uczę powiedz mi jak mam się zalogować na czat żeby poznać ludzi bo chcę się uczyć i zbierać wiedzę na temat steemit . @pawel1234

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84