Ankieta Polskiej społeczności - Edycja Druga [Styczeń 2018]

in #polish6 years ago (edited)

Druga Ankieta Polskiej społeczności - Edycja Druga

Od pierwszej ankiety mineło już 7 miesięcy, wydaje mi się że to dobry odstęp czasu aby porównać wyniki i zobaczyć jak przez ten okres rozwineła się nasza społeczność.

Link do ankiety - https://goo.gl/49uRPg

Wyniki zostaną opublikowane za maks dwa tygodnie :D

Sort:  

W czasach pierwszej ankiety mnie nie było, ale teraz nadrabiam:)

Między innymi o to chodzi - zobaczyć jak rozwija i zmienia się społeczność.

OK, poszła ankieta ode mnie :)

Poszło

Świetnie!

Ostatnio też mi to po głowie chodziło :)

Ale tego tyś to wciąż nie poprawiłeś...

Poprawione!.. A jednak nie, nie mam pojęcia czemu zmiany się nie zapisały.
Tyś Tyś... Tyś Tyś... Tyś Tyś...

A czy mógłbyś podlinkować wyniki pierwszej ankiety? Chętnie bym się zapoznała z nimi :)

Gotowe :)

też się dopisałem, czekam na wyniki

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99