ZAPOWIEDŹ DRUGIEGO WARSZAWSKIEGO STEEM MEETUP! [VIDEO + TEKST]

in #polish6 years ago (edited)


Cześć! Dzisiaj będzie bardzo krótko i informacyjnie. Chciałbym zapowiedzieć ze w Lipcu odbędzie się drugi warszawski steem meetup. Data nie jest znana, ale możesz za nią zagłosować pod linkiem. Miejsce ujawnię gdy tylko wybierzemy datę i zarezerwuje lokal. Tym samym chciałbym cie zaprosić na nasz czatowy kanał https://steem.chat/channel/steem-warszawa Tam możesz zadać pytania i zostaniesz powiadomiony gdy tylko coś się zmieni.

Wybór daty - https://doodle.com/poll/cwffptysm2m7x6ve

W następnym poście umieszczę już komplet informacji o spotkaniu.
Cały dochód z tego posta zostanie przeznaczony na organizację meetup.

Wersja YouTube

Sort:  

"♪♫ czy jest to sprawka szatana, czy przypadek prze pana ♪♫"

To chyba znak ze będzie to szatańsko dobre spotkanie!

Będzie możliwość brania udziału "online"?
Pozdrawiam

Świetna sprawa, mam nadzieje że sam zawitam :)

Również mam taką nadzieje, do zobaczenia!

Super, oby do zobaczenia

Koniecznie zaznacz pasujące tobie terminy, i do zobaczenia.

Na bank wpadnę
PS. Fajna tapeta

To super, do zobaczenia!

Zrobię wszytsko żeby być 😁

Mam nadzieje że się uda!

Fajne, ale szkoda, że Warszawa! :(

Tym razem padło na Warszawę, ale na pewno bliżej ciebie też będzie meetup.

Może sam zrobię jak będzie potrzeba :D

To bardzo dobre podejście, sam z takiego wyszedłem.

Mam nadzieję, że będzie stream. :)

Postaram się zorganizować

Świetny pomysł, steemitowe spotkanie face to face. Kapitalna inicjatywa :)

W końcu steemianie są ludźmi i czasem warto się spotkać.

Super. Poprzednie spotkanie było bardzo udane więc i tym razem z pewnością będzie tak samo. Mam nadzieję, że uda się ustalić dogodny dla wszystkich termin.

Na pewno, jak zerkniesz na doodle to już powoli widać zarys dat.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06