10 Aplikacji, które koniecznie instaluje na telefonie.

in #polish7 years ago

10 Aplikacji, które koniecznie instaluje na telefonie.


1. Messenger



Obecnie mój główny komunikator, prawie całkowicie wyeliminował sms'y

2. Snapchat


Drugi komunikator, wyeliminował mms.

3. Instagram



Miejsce do wrzucania fotek, na facebooku mam ich mało, instagram traktuje jako album dla znajomych.

4. myBus



W moim mieście nie ma Jak Dojadę a więc aby sprawnie poruszać się komunikacją miejską używam tej apki.

5. Fitatu



Aplikacja dzięki której lepiej pilnuje swojej diety.

6. Pakiet biurowy google + chmura


Dzięki tym programom zapomniałem co to pakiet biurowy od MS wszystko w chmurze, prosto i szybko.

7. Twiight

Dzięki tej apce lepiej sypiam - zmienia ona temp. barwową wyświetlanego obrazu dzięki czemu nie rozbudza organizmu gdy przeglądam internet w łóżku.

8. Spotify


Chyba nikomu nie muszę tłumaczyć co to za aplikacja.

9. Duo.

Duo - bardzo lekki komunikator audio/video

10. Sleep

Budzik śledzący fazy snu i budzący o optymalnej godzinie. Nagrywa też nasze gadanie

Sort:  

Do powyższej listy dodam kilka swoich, bez których moje życie nie miałoby sensu: WAZE, WhatsApp, Booking.com, Uber, Grab, iPolak...

Ja od siebie polecę jeszcze FastScanner

zamiast fb + messenger polecam fb Lite, dużo mniej mulący telefon

a gdzie eSteem? ;)

Ja w sumie wolę ze strony mobilnej korzystać.

Z jaką dokładnością budzi Sleep i jak się sprawdza przy dwóch osobach?

No niestety przy dwóch osobach jedynie może się sprawdzić opaska, tak samo jak masz zwierze.
Jeśli śpię sam to moim zdaniem warto zainstalować.

Co to za opaski? Do monitorowania snu?

Np Xiaomi Band, wiem że dużo osób chwaliło.

A ja polecam jak najmniej różnych appek które mogą śledzić ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63362.14
ETH 2592.64
USDT 1.00
SBD 2.80