Jeśli myślisz że Twoje życie jest trudne - sprawdź ilustracje japońskiego artysty Keigo! 🖼🐊🦒🐼🍟🍕

in #polish6 years ago

Droga społeczności @steemers! Dobre wiadomości - już jutro piątek! Piąteczek! Piątunio! 😍😍😍 Dzień na który wszyscy (niepracujący w weekendy) czekamy już od poniedziałku ❤

Jeśli jednak myślisz że Twoje życie jest wyjątkowo trudne, za Tobą nieudany dzień czy może tydzień i nie cieszy Cię nawet nadchodzący weekend - na poprawę humoru i morali proponuję Ci ilustracje japońskiego artysty Keigo, który ma prawdziwy talent do przedstawiania absurdalnych, fikcyjnych sytuacji w komicznym i dziwacznym, tylko jemu właściwym stylu 🖼 Wiele jego ilustracji pokazuje ponury, pełen humoru element frustracji. Niektórym z nas łatwo może być odnieść je do własnego życia 😅

krokodylpawżyrafapanda.jpg

Mimo to jego prace są jednocześnie bardzo urocze, według mnie często zachwycające dzięki wstawieniu w zwyczajne codzienne życie postaci uosobionych zwierząt 🐊🦒🐼 lub nawet produktów spożywczych 🍟🍕 Na fali popularności jego grafik przedstawiających trudności życiowe krokodyla żyjącego w ludzkim świecie 🐊 zapoznałam się z jego twórczością i spotkanie to bardzo pozytywnie wpłynęło na mój nastrój 😊👍

krokodyl.jpg

Więcej prac Keigo znajdziecie na jego Instagramie 👉 https://www.instagram.com/k5fuwa/

Mam nadzieję że zapewniłam wam niezbędną dozę humoru na dzisiejszy wieczór! ✅
Dajcie znać co myślicie w komentarzach! 👍👌

inne.jpg

Dobrej nocy,
AdaZone

📷 https://www.instagram.com/k5fuwa/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63135.01
ETH 2546.56
USDT 1.00
SBD 2.64