🎶🎵 Dziś jest Międzynarodowy Dzień Muzyki! 🎵🎶 Świętujecie?

in #polish6 years ago

Międzynarodowy dzień muzyki to święto, które powstało z inicjatywy wirtuoza skrzypiec i dyrygenta Yehudi'na Menuhin'a, ówczesnego prezydenta Międzynarodowej Rady Muzyki - International Music Council (IMC), działającej przy UNESCO.

Celem obchodów jest pokazanie, że muzyka jest wyjątkowa, że kryje w sobie dobro i przesłanie i ma ogromny wpływ na nasze życie ❤
Pośrednim celem jest zaś promowanie muzyków oraz ich twórczości 👍🔝🎶
U mnie możecie poczytać trochę o jednym i drugim... 😊

Muzyka odgrywa w moim życiu dużą rolę, od dziecka uczęszczałam na zajęcia do szkoły muzycznej, chodziłam na chór, lekcje gry na pianinie, flecie poprzecznym i gitarze. Czasem zdarza mi się pisać teksty. Jednak muzyka towarzyszy mi prawie zawsze - jest towarzyszem spacerów i codziennej drogi na uczelnię/do pracy/gdziekolwiek muszę podążać sama, jest ze mną grając w słuchawkach, w samochodzie leci z płyt lub radia, w pracy najczęściej z komputera, chyba że akurat jestem poza biurem na realizacji koncertu - w takim wypadku chyba nie muszę wam mówić że jestem dosłownie otoczona muzyką płynącą ze sceny. To miły i wierny towarzysz, często podtrzymujący mnie na duchu - i wiem że zawsze mogę na niego liczyć.

Jeśli chodzi o wykonawców. Najbardziej cenie sobie muzyków z gatunków rockowych + szeroko pojęte okolice tj. indie rock, heavy metal, reggae, alternatywa, dubstep, jazz, blues... no mniej więcej tyle. Moi ulubieńcy to (między innymi!) Led Zeppelin, Massive Attack, Metallica, David Bowie, Jack White, Nirvana, Alice in Chains, Bat for Lashes, Röyksopp, A Perfect Circle, Guns'n'Roses, Arctic Monkeys, Son Lux, Two Feet, Korn, K.Flay, Puscifer... mogłabym tak prawdopodobnie jeszcze długo długo.

Chciałabym też wyróżnić paru wykonawców z polski - będą to Mela Koteluk, Organek, Kult, Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski, Brodka, Nosowska/Hey, Natalia Przybysz, Mikromusic, The Dumplings, Daria Zawiałow, Łąki Łan, Chylińska, Julia Marcell, Karolina Czarnecka, Taco Hemingway... wiedziałam że w 10 się nie zmieszczę, a i tak na pewno kogoś pominęłam.

No wyszło tego trochę.
A wy? Świętujecie dziś Międzynarodowy Dzień Muzyki? Czy muzyka jest w waszym życiu równie ważnym tematem jak w moim? 🎵🎵🎵🎵🎵

Mam nadzieję że podzielicie się przemyśleniami, oraz dacie znać jakie zespoły czy wykonawcy są waszymi ulubionymi? Jeśli możecie podajcie coś międzynarodowego oraz najlepszy wg. was polski zespół / wokalista, lub najlepszy zespół pochodzący z waszego kraju jeśli nie pochodzicie z Polski? ❤🎶❤🎶❤🎶
Może nam się z tego zrobić naprawdę ciekawa lista! 👍✅📝

InternationalMusic Day!.png

Czekam na wasze wpisy,
Życzę miłego dnia, niech wam muzyka w sercu i w duszy gra 😘💕🎶

Wasza,
AdaZone

📷 PS. Grafika stworzona dzięki mojemu nowemu odkryciu canva.com polecam wam serdecznie, miła prosta w obsłudze graficzna zabawka! Co myślicie? A.

Sort:  

Hey you, habla Español?

Sorry I'm not but we can speak polish, english or with less complicated sentences and words in russian or norwegian. Cheers to you! 🙋‍♀

Ten post został podbity przez użytkownika @mmmmkkkk311 i jego program #perpetuummobile. Z jego inicjatywy zostało przydzielone opiekunom Tag'ów po 10 SBD na wspieranie dobrych treści na platformie #steemit, ja dostałem na wspieranie Tagu #pl-muzyka.

O dniu nie wiedziałem :D

Proponuję pozmieniać trochę tagi bo #pl i #muzyka nie są potrzebne ;) Ponieważ masz już #polish oraz #pl-muzyka

@nervi, czy te tagi pokrywają się zasięgami? Bo nie do końca wiem jak tu działają hashtagi, steemit jest trochę "inny" i jeszcze dobrze w niego nie umiem xD

Na pewno większe zasięgi będą z tymi, które wymieniłem. Bo jak #pl też trochę używa tak #muzyka są tylko dwa posty - z czego 50% to Twój post :P

W sumie true story, można w zupełnie inne kategorie jeszcze uderzyć ;)
Będę testowała, dziękuję za podpowiedzi i taki szybki odzew!

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66344.62
ETH 3214.81
USDT 1.00
SBD 4.37