Dzień marzyciela 🙏💭💕 / Dzień dobrych wiadomości 📰😊👍

in #polish6 years ago

Ależ mamy dzisiaj combo. Jednego dnia, jest zarówno dzień marzyciela jak i dzień dobrych wiadomości! Postanowiłam skorzystać z okazji i również to sobie połączyć te dwie pozytywne okazje w moim dzisiejszym poście 👍

Marzyciel, kojarzy mi się z wierszykiem z dzieciństwa o Dyziu Marzycielu, który patrzył w obłoki i wyobrażał sobie że są różnego rodzaju łakociami 💭🍪🍫🍭🍦 W sumie marzyciele są trochę tacy jak wspomniany Dyzio - często bujają w obłokach ☁☁
Według mnie marzenie to piękna zdolność posiadana przez ludzi ❤ To bardzo dobra sprawa, często są one naszymi celami w życiu i możemy ich sięgnąć własną pracą 🔝🆙 Inne marzenia spełniają się jako niespodzianki, które otrzymujemy od losu. Czasami zaś przychodzą do nas w postaci dobrych wiadomości 💌

No właśnie, a o co chodzi z dniem dobrych wiadomości? 📰🆗👌
Jest to dzień ustanowiony w opozycji do codzienności serwowanej nam przez rozmaite media, które zasypują nas negatywnymi wiadomościami, często budzącymi nasz niepokój lub wzburzenie 😱 Kreowana przez media rzeczywistość i obraz świata wydają się często ponure i nieprzyjazne, a przecież każdego dnia wkoło nas dzieje się wiele dobrych i pięknych rzeczy ❤ Ludzie poprzez swoje działania takie jak pomoc innym, tworzenie, ochronę tego co już stworzone wpływają na nasze życie na wiele pozytywnych sposobów ❤❤❤ Nie zawsze oglądając wiadomości musimy czuć poddenerwowanie! Dziś skupmy się na pozytywnych newsach i optymistycznym przesłaniu! Dajcie znać co u was dobrego? 😊👍

Mam też nadzieję że dacie znać jakie są wasze marzenia w dniu marzyciela? A może macie jakieś, które już się spełniły? 😊👍👍 Ja dzisiaj marzenia mam prozaiczne - kąpiel i sen ale czasami warto poświęcić takie podstawowe przyjemności by przeżyć w tym czasie coś innego 😉 A przeżywam obecność na wyjątkowym Festiwalu UP TO DATE 2018 - na zdjęciu możecie zobaczyć moją chwilę w domu pomiędzy pierwszym a drugim dniem festiwalu. Uważam to zdjęcie za megaurocze 😅

IMAG0033_2.jpg

Ps. Dziś jest także II dzień festiwalu odbywającego się w moim mieście UP TO DATE w którym mam przyjemność uczestniczyć. Powiedzcie czy chcielibyście zobaczyć małą fotorelację z tegorocznej edycji festiwalu? Czekam na sygnał od was!

Buziaki!
AdaZone

📷 @adazone

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84