* Szczęśliwego Nowego Roku! * I wish a happy New Year! * Желаю счастливого Нового года!

in #polish6 years ago
  • Szczęśliwego Nowego Roku życzę wszystkim znajomym i przyjaciołom!

  • I wish a happy New Year to all of my friends and acquaintances!

  • Желаю счастливого Нового года всем друзьям и знакомым!
    :)

  • (PL)
    To był dla mnie dobry rok! Rok, w którym rozwijałem moje pasje, spotkałem na swej drodze wielu wspaniałych ludzi i miałem okazję podziwiać mnóstwo pięknych zwierząt. Rok, w którym minęło 25 lat od czasu gdy po raz pierwszy oceniałem koty jako międzynarodowy sędzia felinologiczny. Udało mi się oceniać koty w większości krajów, w których odbywają się kocie wystawy i w prawie wszystkich kocich federacjach świata, za co bardzo dziękuję organizatorom i wystawcom.
    Jestem ogromnie dumny z sukcesów wystawowych moich whippetów, a także mojej maleńskiej, kochanej Zayki, która wygrała tak wiele ważnych wystaw w tym roku. Bardzo się cieszę, że jeszcze w tym roku urodziły się u mnie koty abisyńskie, tym razem to już kolejne pokolenie mojej hodowli.
    Moje małe domowe "zoo" co prawda wymaga wiele pracy, ale w zamian codziennie w mym domu i ogrodzie kwitnie czarodziejska atmosfera.
    Grono przyjaciół, zwierzaki i miejsce, które mnie otacza to mój inny, zaczarowany świat... i bardzo chciałbym by było tak w najbliższym roku i kolejnych latach!

  • (GB)
    It was a good year for me! The year I developed my passions, I met many wonderful people on my way and I had the opportunity to meet a lot of beautiful animals. A year in which 25 years have passed since I first time judge the cats as an international felinology judge. I managed to judging the cats in most of the countries where cat shows take place and in almost all cat federations in the world, for which I would like to thank the organizers and exhibitors.
    I am extremely proud of the show successes of my whippets, as well as my dear, beloved Zayka, who won so many important exhibitions this year. I am very glad that Abyssinian cats were born this year, this time it is the next generation of my breeding. My small home "zoo", however, requires a lot of work but in exchange every day, in my home and garden, a magical atmosphere thrives.
    The circle of friends, animals and the place that surrounds me is my other magic world ... and I would like it to be so in the next year and next years!

  • (RUS)
    Это был хороший год для меня! Год, в который я развил свои страсти, я встретил много замечательных людей на моем пути, и у меня была возможность полюбоваться множеством красивых животных. Год, в течение которого прошло 25 лет с тех пор, как я впервые оценил кошек как международного судьи-фелинологии. Мне удалось оценить кошек в большинстве стран, где проходят кошачьи шоу и почти во всех кошачьих федерациях, за что я хотел бы поблагодарить организаторов и экспонентов.
    Я очень горжусь успехами шоу моих уиппетов, а также моей дорогой, любимой Зайкй, которая в этом году выиграла так много важных выставок. Я очень рад, что в этом году появились абиссинские кошки, на этот раз это следующее поколение моего разведения. Однако мой маленький домашний "зоопарк" требует много работы, но каждый день, в моем доме и в саду, волшебная атмосфера процветает.
    Круг друзей, животных и окружающее меня место - это мой другой очарованный мир ... и я бы хотел, чтобы это было в следующем году и в последующие годы!

Sort:  

Jeszcze większych sukcesów w 2018! @adalbertus

Samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku!

Dziękuję! Bardzo wzajemnie :)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

Wzajemnie :) dzięki!

Cats have 30 teeth (12 incisors, 10 premolars, 4 canines, and 4 molars), while dogs have 42. Kittens have baby teeth, which are replaced by permanent teeth around the age of 7 months.

hahaha :) sure!

A cat's brain is more similar to a man's brain than that of a dog.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63885.30
ETH 3142.94
USDT 1.00
SBD 3.86