Sort:  

Prace jeszcze w tym tygodniu (spray na płótnie),
Znaczki pocztowe , uwielbiam też pocztówki(o tym też bedzie). Zdjęcie zrobione w Polsce po drodze do szkoły :)

Czekam, czekam :)

Wiadziałem spray na płótnie - robili takie nad morzem - planety, kosmos itp. - cudo.
Też mam trochę znaczków pocztowych - stare dzieje :)

Na zdjęciu to chyba dzikie winorośle jakiegośtypu?

Akurat moje prace na płótnie różnią się od tych widzianych nad morzem (jutro wstawię pierwszą), znaczki to sentyment -mój dziadek zbierał troche i odziedziczyłem po nim klaser.
Zdjęcie losowego drzewa -spojrzałem i bardzo mnie się spodobało.

Klaser po dziadku - to musi być skarb - pstrykniesz też zdjęcia jakimś znaczkom?

Nie pokazują mi się powiadomienia o postach moich znajomych tutaj. Jak umieścisz, to prosze napisz coś w moim jakimś poście jak dasz radę, to wejdę na Twój feed.

Znaczki już jutro , z chęcią pooglądam twoje zdjęcia.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62151.48
ETH 2421.34
USDT 1.00
SBD 2.57