Poradnik Steemit - część 3. Jak zrobić zdjęcie na swojego awatara i zdjęcie do tła w Steemit? Strona internetowa z darmowym hostingiem zdjęć.

in #polish7 years ago


  • Przejdź do strony internetowej: https://imgsafe.org/;
  • Zarejestruj się (podaj adres e-mail, utwórz hasło);
  • Przeciągnij i upuść swoje zdjęcie;
  • Pobierz adres URL obrazu (zobacz moje zdjęcie poniżej);
  • Wklej ten adres do pola Ustawienia (obraz awatara i / lub tło);
  • Wciśnij w przycisk "Zmień";
  • Zatwierdź za pomocą swojego hasła Steemit.

I tyle!

Mam nadzieję, że uznałeś ten post za przydatny - jeśli tak, rozważ resteem, aby inni też wiedzieli, jak to robić.

Pozdrawiam.

Miłego dnia :)


Piotr.






Sort:  

A nie prościej wrzucić sobie po prostu grafikę w edytor Steemit i skopiować stworzony adres?

Pewnie prościej, ale ja nie wiem jak to robić.

Jeśli masz chwilę, to daj namiary na ten edytor, proszę.

Dziękuję za ciągłe naprowadzanie na prostsze dróżki - @lukmarcus :)

Dobrego dzionka i pozdrowionka.

Gdy piszesz posta na Steemit w oknie edycji, możesz po prostu przeciągnąć tam plik graficzny. Wrzuci się on na serwer i pojawi ci się bezpośredni link.

Tak robiłem, ale nie działa mi ze wszystkimi zdjęciami, a z tej strony wchodzą wszystkie z automatu.

Jak dawałem ze Steemit, to działało mi 1 zdjęcie, które potem po próbie zmiany na inne, też nie chciało wejść ponownie na widok avatara.
Mając trochę problemów poszukałem w Steemit wyszukiwaniu przy lupie i znalazłem polecenie tej strony.
Dla mnie działa lepiej niż poprzednia metoda, dlatego postanowiłem ją polecić.

Dobrze, ze piszesz łatwiejszą metodę, pewnie będzie działała lepiej i szybciej dla większości osób, ale nie wiem, czy to mój komputer, czy coś innego, ale mam kilka takich nie do końca działających dżinksów :)

Wrzucałem już różne rozmiary i formaty obrazów, zawsze przechodziło. Problem jest taki, że trzeba zawsze używać adresu pierwotnego tej grafiki, bo po wklejeniu jej gdzieś indziej dodawany jest prefix lub zmieniany link.

Gdzie jest ten adres pierwotny?

Po post-nięciu zdjęcia skopiowany z paska adresowego URL jest pierwotny? - jeśli tak, to właśnie tak robiłem i nie działało - hmm - no nie wiem.

Ja jestem po prostu raczkujący w komputerach itp. dlatego sporo rzeczy muszę się nauczyć.

Gdzie jest ten adres pierwotny?

Wciskasz POST.
Jeżeli przeciągniesz do treści zdjęcie, pojawia się adres:

Nie zapisujesz tego posta tylko kopiujesz powyższy adres zaznaczony strzałką z posta. W momencie przeciągnięcia obraz poszedł na serwer i masz do niego link. Teraz tylko wklejasz do ustawień steemita. I to wszystko.

Przepisałem sobie adresik :)

Poszło - super - dziękuję ponownie za podpowiedź :)

Zaraz obczaję, czy działa u mnie - dziękuję.

Wiele razy próbowałem wgrać pliki po przez przeciągnięcie pliku na strone, w formacie .jpg .pdf .png .svg i nie działa. W ogóle nie wczytuje pliku na strone, nic się nie dzieje. Używam Ubuntu 16.04

Wszystko działa :) Dzięki za post.

Dzięki za post, wszystko działa. :)

Cieszę się, że post pomógł :)

ImgSafe.com nie działa, wgrywam zdjęcie które widać w pomniejszeniu ale nic po za tym się nie dzieje. Zdjęcie się nie zapisuje w katalogu. Próbowałem z wieloma formatami, tj. jpg, pdf, svg i png.
Spróbuję na www.imgur.com
Na początku Twojego wpisu jest błąd, w odnośniku do strony Imgsafe.
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68425.65
ETH 2646.01
USDT 1.00
SBD 2.68