Pasje: fotografika. 17 dzień konkursu z NAGRODAMI - "Zabawa w pstrykanie" :)

in #polish7 years ago (edited)




Siedemnasty dzień zabawy i ogłoszenie wyników (codziennego konkursu z NAGRODAMI) - "ZABAWA W PSTRYKANIE" - zapraszam :) . Piotr. @abc.love.steemit


Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 16) - tutaj


Prace nagrodzone - na dole tego posta.



Zasady krótko (u dołu postu dłuższa wersja):

  1. Umieść dziennie 1 zdjęcie Twojego wykonania w komentarzu do posta konkursowego (z danego dnia);
  2. W odpowiedzi pod zdjęciami, które lubisz - zagłosuj: I, II, lub III;
  3. Nagrody (patrz zasady szczegółowe poniżej w poście):
  • I miejsce: 100% mocy mojego upvota;
  • II miejsce 75% mocy mojego upvota;
  • III miejsce 50% mocy mojego upvota;
  • dodatkowo pierwsze 3 prace w konkursie dostaną 25% mocy mojego upvota


    Baw się dobrze - zapraszam serdecznie :)


    (Rozszerzone zasady poniżej - proszę przeczytaj).






ZASADY szczegółowe:




  1. Każdy kto przystępuje do konkursu, umieszcza 1 zdjęcie dziennie (maksymalny limit dzienny) w komentarzu do tego posta (i /lub też postów w kolejnych dniach);

  2. Zdjęcie musi być Twojego wykonania;

  3. Zdjęcie nie może zawierać dodatków (wstawek), nie może być obraźliwe, ani obsceniczne, może być wyretuszowane jedynie automatyczną poprawą jakości programu graficznego, lub fotograficznego;

  4. Możesz napisać krótki opis przy zdjęciu;

  5. Możesz podać aparat (sprzęt), którym zostało zrobione (ale niekoniecznie);

  6. Głosujesz maksymalnie na 3 zdjęcia (nie na swoje), które Ci się spodobały poprzez komentarz do wybranego zdjęcia/zdjęć - komentarz typu: "I" - (to zdjęcie dostanie 3 punkty), "II" - (to zdjęcie dostanie 2 punkty), "III" - (to zdjęcie dostanie 1 punkt);

  7. Możesz, ale nie musisz dawać konkursowym komentarzom (ze zdjęciem/zdjęciami) upvota - normalka :) ;

  8. Możesz robić postom konkursowym "Zabawa w pstrykanie" resteem (udostępnienie);

  9. Zamknięcie puli konkursowej do godziny 16:00 czasu polskiego dnia następnego;

  10. Nagrody (dla umieszczających i jednocześnie głosujących - warunek):
  • I miejsce: 100% mocy mojego upvota;
  • II miejsce 75% mocy mojego upvota;
  • III miejsce 50% mocy mojego upvota;
  • dodatkowo pierwsze 3 prace w konkursie dostaną 25% mocy mojego upvota


    11 Zasady te mogą być przeze mnie zmienione w każdej chwili, konkurs ten, może być wstrzymany, lub zakończony przeze mnie bez podania przyczyn;


    12 Posty ze zwycięskimi zdjęciami mogą zostać nieumieszczone z różnych przyczyn;


    13 Nagrody będą przyznawane tylko w dniu konkursowym, w którym oprócz mnie do konkursu przystąpi minimum 3 uczestników i zostanie oddane łącznie minimum 12 głosów (razem z moimi);


    14 Nagrody, mogą z jakiegokolwiek powodu być nieprzyznane (wypadki losowe i inne);


    15 Baw się dobrze ;) - zapraszam serdecznie :)


    16 Ewentualne straty moralne, materialne i inne - nie ponoszę za ewentualne, takowe odpowiedzialności.

Trzy zdjęcia z największą ilością punktów zostaną umieszczone w poście następnego dnia konkursu - i tyle - proste :)




Zapraszam do zabawy !


UWAGA: - uśmiech, zachwyt, trochę więcej szczęścia u oglądającej osoby - całkiem możliwe :)


Powodzenia i do dzieła.





Pozdrowionka i miłego dzionka.


Piotr.


PS: jeśli masz jakieś sugestie - proszę napisz.


Pa pa :)




I miejsce i 100% upvota uzyskuje @bowess:









75% upvota uzyskuje @dkubak:









75% upvota uzyskuje @pkocjan:







Nagrody przy komentarzach (głosowaniach) do zdjęć wczorajszych.

Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 16) - tutaj

Pozdrawiam serdecznie :)

Piotr

@abc.love.steemit

Sort:  

Wygląda pysznie :)

figi, ananas, mandarynki, bita śmietana, cynamon i czekolada... miam ;)

I
Może nie powinnam na głodniaka wybierać zdjęcia, które najbardziej mi się podoba? :D

Naleśnik?
Bardzo mi się podoba to zdjęcie :)

Tutaj nawet mam osoby odpowiedzialne za jego stworzenie...
Janasmietana.jpg

Kuchnia pełną parą...

Pachnie mi choinką jak na nie patrzę :)

ciekawe ujecie :0

III
Niecodzienne. :)

Oszroniona purchawka. Z własnego podwórka. :)
IMG_1943.JPG

nierozdeptany okaz super :)

Moje dzieci brzydziły się ją rozdepnąć - była duża jak męska pięść. :D

Szron na żyjątkach - ale klimat - bardzo ładne zdjęcie.

Fajne podwórko masz z takimi okazami przyrody :)

Koleżanka magister inżynier ogrodnictwa patrzy na taki "trawnik" z przerażeniem i lekką odrazą. A ja - biolog z radością kolejne gatunki przyjmuję. :D

II Ładny okaz.

Radość dziecka i mniejszy entuzjazm mamy ;)

IMG_20180115_144542.jpg

III ciekawe ujecie :)

Upvote za I miejsce (100%głosu) - gratuluję :)

Upvote za II miejsce (75%głosu) - gratuluję :)

Upvote za III miejsce (50%głosu) - gratuluję :)

Dać ściereczkę i szczoteczkę i uczyć czystości i pracy od małego :)
Dobre ujęcie - fajne zdjęcie.

Obawiam się, że byłoby jeszcze więcej sprzątania ;)

Ha ha :) - pewnie tak. To do tego sprzatania też razem i można zrobić z tego zabawę - fajna sprawa.

hehe i cały dzień sprzątamy ;)

:) - co racja, to racja :)

Ponownie wycieczka w zoo tym razem z pingwinem :)

Pinguś - ale słodziak :)

Mozna by troszkę rozmyć tło, stosując niższe przysłony i skadrować pionowo pingwinka, przepalenia łatwo da się skorygować, no i czarna plama z lewej strony tez wymaga trochę pracy... II za temat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61110.07
ETH 2731.78
USDT 1.00
SBD 2.45