#foto-kolumny . Proszę wejdź i zobacz wszystkie #29

in #polish6 years ago (edited)


" Nieznane kwiaty z Natury " :) .

Czy te zdjęcia są ładne? (własne wykonanie) #29.

Aparat Nikon Coolpix i ustawienia automatyczne.
Moje prawa autorskie: © Piotr (@abc.love.steemit).

A 1,2B 1,2
Więcej detali? - prawy klik, otwórz w nowej zakładce.


Poprzednia sesja w linku Steemit.

Następna sesja już w linku Steemit.




Pozdrowionka i miłego dzionka :)




Piotr.
Blog: @abc.love.steemit
tag: #lovethisday .


Kontakt:

Steemit.chat Link : @abc.of.love
Link Discord : @abc.love.steemit


Dziękuję!


Niech inni ucieszą oczy - dziel się pięknem każdego dnia - proszę o resteem :)
Komentarze mile widziane, upvote też :)
Sort:  

Lepsze niż prawdziwe bo od prawdziwych można dostać alergii :)

Wskazane zwłaszcza dla uczulonych na pyłek kwiatów :)

Piękne kwiatuszki :)
Fajne fotki.
Pozdrowionka.

Dziękuję :)
Podoba Ci się taka forma podawania tych zdjęć?
Pozdrowionka :)

Nie powiększają się na cały ekran. Wolę swój szablon :)
U mnie po kliknięciu w samo zdjęcie się otwiera na całym ekranie.
A u Ciebie trzeba kombinować i tak jest małe po otworzeniu w nowej karcie.

Zaraz zobaczę Twój szablon.
Dziękuję, że wskazałeś mi ten motyw z małym rozmiarem zdjęć.

Jak chcesz to jakoś mogę Ci podesłać gotowca, jak Ci podpasuje.

Miło mi :)

W wolnej podeślę Ci na steemit.chat na priv.
Jeśli masz inny nick na czacie, to proszę napisz mi na @abc.of.love

Dziękuję :)

Piotr.

Piękne wszystkie, zwłaszcza te żółte i białe (1 i 3 zdjęcie), szkoda, że zapachu nie czuć.

Dziękuję :)
Też mi się te zdjęcia najbardziej podobają, choć i ta żółta długa rzecz jest niezła.
Pewnie niedługo wymyślą jakieś zapachy do tego.
Widziałem kiedyś kino 6D, czy coś w tym stylu.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63607.88
ETH 2506.13
USDT 1.00
SBD 2.59