Dziękuję Steemianie znajomi i nieznajomi :) 48 dni, 48 reputacji i 1000 followers-ów.

in #polish7 years ago


Wszystkim dziękuję serdecznie za wsparcie, śledzenie moich postów, za publikowanie swoich treści i dawanie mi radości z bycia tutaj - każdej tego chwili.


Wasze pozytywne i budujące komentarze i pomoc merytoryczna przyczyniają siędo wzrostu świadomości i rozwoju nowych Steemian (wliczając mnie - choć będąc "starszą gwardią życia" nie wszystko mi przychodzi tak łatwo, jak Wam - "młodym) ;)


Dziękuję ślicznie.



Pozdrowionka i miłego dzionka :)


Piotr.


Sort:  

Gratulacje! Dobry wynik! Trzymaj to!

Nie wiem czy dobry, ale jestem zadowolony. Zobaczymy jak będzie dalej :)

Dziękuje i również życzę wielu tysięcy followersów i fajnego steemitowania.

Good job my friend!

Thank you my friend!

Szybko poszło. ;)

Szybko, nie szybko - ciężko powiedzieć, nie mam porównania.
Trochę przysiadłem i nagle bum - 1000 - nie narzekam, ale się zobaczy jak to siębędzie rozwijało.

Lepiej mniej a wartościowych, niż tłumy spamerów ;)

Gratulacje, trzymaj tak dalej

Dziękuję.
Jeśli i followersi będą "trzymali", to i ja będę "trzymał" ;)

Skąd ty wziąłeś tych followersów? :)

Jestem najnowszą generacją człowieko-roBOTA - mów mi T-2018 ;)

Praca i jeszcze raz praca (troszkę więcej się udzielam niż przeciętnie), a po następnych 50 dniach może będzie i kilku więcej..., ale czy tu o to chodzi?

No właśnie dlatego dziwią mnie twoje słabe wyniki przy postach. Ilość nie znaczy jakość :)

Uczę się, a że poszła ilość, to jakościowców to zniechęciło.

Dołączyłem sporo Polaków, ale czy oni mnie, to nie wiem.
Druga sprawa, to brak powiadomień o postach tych osób, które followuje.
Trzeci- na jakośc muszę mieć wenę i temat, a nie na wszystkie lubię przeznaczać czas.

Jak mówi powiedzenie - facet nie musi dobrze zaczynać - ważne jak kończy ;)

No właśnie dlatego dziwią mnie twoje słabe wyniki przy postach. Ilość nie znaczy jakość :)

Mnie nie dziwią Twoje dobre wyniki przy postach - jakość jest tu pierwszorzędową domeną.

Jak posiedzę tu jeszcze kilka miesięcy, to i więcej pomyślę co i jak, może coś, ktoś jeszcze podpowie (jak to bywało - ukłony m.in. w Twoją stronę @lukmarcus) :) i będzie lepiej - zgodnie z "prawem rozwoju" :)

Ja jestem "dziedek" internetowy ( nie taki dziedek, że wyżeracz, tylko, że stary i niekumaty ;) )bez doświadczenia w netach, nie tak ja jak Wy, większosc Steemian - "Młodzi Wilcy" ;)

Dziękuję za odpowiedź i kontynacje pracy we wspieraniu #polish - szkoda, że wielu więcej takich jak Ty tutaj niema :(

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66330.08
ETH 3331.87
USDT 1.00
SBD 2.70