Codzienny KONKURS z NAGRODAMI - "Zabawa w pstrykanie" :) #pl-fotografia . Dzień 59.

in #polish6 years ago


Wejdź, oglądnij zdjęcia i weź udział w konkursie foto. Dziś trzy zwycięskie zdjęcia ze wczoraj - zapraszam :) . Dzień 59.



Umieszczanie zdjęć do jutra do 19:00.
Głosowanie od jutra od 19:01, do pojutrze do 18:15.


Piotr.
@abc.love.steemit



Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 58) - tutaj


Prace nagrodzone - na dole tego posta.


Zasady konkursu (PROSZĘ PRZECZYTAJ KONIECZNIE) - gotowe w LINKU













Zdjęcia nagrodzone w konkursie wczorajszym:





I miejsce i 100% upvota uzyskuje @jarosalawszafran :









II miejsce i 75% upvota uzyskuje @lifestylebyjob :









III miejsce i 50% upvota uzyskuje @kubak :









Dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie, dodawanie zdjęć i głosowanie.


Zapraszam codziennie :)


Nagrody przy komentarzach zwycięzców do zdjęć wczorajszych.

Wszystkie prace ze wczoraj w komentarzach w poście wczorajszym (dzień 58) - tutaj








Pozdrawiam serdecznie :)


Piotr


@abc.love.steemit
steemit.chat : @abc.of.love
https://discord.gg/ajZA5H : @abc.love.steemit

Proszę głosujcie na inne zdjęcia.


Sort:  

poza konkursem

DSC00217.JPG

A można nazwę ?

Podobna do Morwy indyjskiej, ale nie mogłem znalezć dokładnie takiego samego owocu w internecie. Więc głowy nie dam żę to Morwa indyjska.
Pozdrawiam!!!

I Zielone i ciekawe:)

II miejsce super

I. miejsce Świetny widoczek

I miejsce ładny widoczek

II miejsce za krajobraz

I bez cienia wątpienia

III Ładnie wygląda.

I miejsce ode mnie dostają te dwa pszczoły bąki czy coś tam :)

II trzymasz poziom

Dziś w konkursie I miejsce = up w komentarzu powyżej = 100% upvote :)

III miejsce ode mnie dostaje milusiński kotek, czy mikołaj. Już nie wiem. :)

Dziś uzyskałeś konkursie II miejsce = up w komentarzu powyżej = 75% upvote :)

III miejsce dziś w konkursie :) = up w komentarzu powyżej = 50% upvota.

III, i dla koteczka :)

Motyl złapany na mojej działce. Specjalnie pewnie przyleciał stanąć do konkursu.
20170913_095656.jpg

II, za motylka

II Fajne ujęcie.

Witam w konkursie :)

Ładne kolory i dobra ostrość.
Mam takiego motylka też w swojej kolekcji foto.

Pozdrawiam.

Piotr.

III. Ładny motylek

II. miejsce. Ja też kiedyś byłem motylem ale utyłem ;)

I, dla wiewiórek :)

II. Bardzo ładne zdjęcie

III. miejsce za kolorki i rudzielca :)

I. miejsce dla wiewiórek

Miło Cię widzieć konkursie :)

Fajne ujęcie - dodatkowo wydłużyło mu nosek... :D
Jamniorki są fajne.

Pozdrawiam.

Piotr.

A jakie były wyniki 50 dniowego konkursu,bo przeoczyłam😁

Jeszcze nie było - przepraszam za opóźnienie, siła wyższa związana ze zmianą w kursie SBD i STEEM.

Obiecane nagrody: muszę zarobić SBD, żeby się z nich wywiązać - potrwa to pewnie kilka tygodni.

Same wyniki pewnie jakoś po niedzieli.

Dołączam się do pytania. Nie mogę nigdzie znaleźć?

J.w. - przepraszam.

Nie pamiętam nazwy tych kwiatów ale jakoś kojarzę jakieś podpowiedzi ?
100_0666.JPG

II miejsce dostają ode mnie kwiatki, też nie wiem jakie, ale ładnie na rabacie by u mnie się prezentowały.
Czy to zdjęcie jest świeżutkie. W oddali widzę łyse drzewa.

Tak świeżutkie z niedzieli niedaleko mnie jest park, w oddali widać pergole drewniana jest ich kilka na tej ścieżce jak zaczyna kwitnąc rożne wygląda to pięknie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57872.51
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 2.25