You are viewing a single comment's thread from:

RE: CAŁA PRAWDA O LEWAKACH Z TVN(iemcy)

in #polish-video7 years ago

Steem w 100% jest otwarto źródłowy. Twoje narzekanie jest bezproduktywne. Jeżeli Ci się nie podoba, to nie używaj.

Osoby, które stworzyły Steem dają społeczności wszystkie narzędzia, by można było stworzyć własne alternatywne wersje.

https://github.com/steemit/

Jeżeli nie potrafisz sam tego zrobić, to znajdź kogoś, kto zrobi to za Ciebie. Jeżeli to taki świetny pomysł, na pewno kogoś znajdziesz.

NA BIEDNE I BOGATE BO KTOŚ MOŻE SOBIE KUPIĆ DWA LATA CZYJEJŚ PRACY!

Nie. To każda osoba sama wybiera jaką drogę woli. Inna sprawa, że to właśnie dzięki tym osobom bogatym, które chcą kupić sobie wpływ, tokeny mają jakąkolwiek wartość. Więc tylko dzięki tym osobom, które chcą od Ciebie kupić, ty masz komu sprzedać.

Chciałbym, ale mnie na to nie stać! Tak też nie może być.

Tak jak 99% osób na tej platformie. Zarób, tak jak większość, ale gwarantuje Ci, że jeżeli będziesz większość czasu spędzał na wykłucaniu się i tworzeniu toksycznego contentu, to wszystkie inne osoby na platformie będą zarabiać a ty nie, bo Ty będziesz zajęty tworzeniem komentarzy, na które nikt nie zagłosuje.

BARDZO K***A PRZEMYŚLANE!

Rynek wycenia ten pomysł na 1,5 miliarda złotych: https://coinmarketcap.com/currencies/steem/

Jeżeli to jest takie głupie, co Ci szkodzi wziąć kredyt, zatrudnić 10 programistów i zrobić w miesiąc coś co będzie warte 15 miliardów?

Sort:  

Ok, poddaję się, może masz rację. Postaram się tworzyć kontent, zarobić i kupić sobie również voting power.
"co Ci szkodzi wziąć kredyt"
No w sumie nic, pójdę do banku, powiem, że mam 14 lat i chcę wziąć kredyt na kilka miliardów, złotych, oni na pewno mi dadzą, po czym wrócę do domu, wystawię ogłoszenie "Mam 14 lat i zatrudnię programistów po studiach", potem wszystko będzie fajnie, zarobię sobie 15 miliardów i kupię sobie STEEM POWER za tą sumę i dawał lajki za 10 000 000 zł. Fajny plan. :)

14 lat i 14 reputacji! nice roleplay

Ty też tym "walcz ze mnom" się nie popisałeś. Sam nie jestem w tej sytuacji święty, bo sam popełniłem ten błąd ostatnio, ale w praktyce teraz jeszcze z większym przekonaniem mówię, że jeżeli daje się komus flagę, dobrze jest to uzasadnić.

W przeciwnym razie ta osobie nie wie co zrobiła według tej osoby źle, w związku z tym jest duża szansa, że dana rzecz zostanie powtórzona.

@noisy z całym szacunkiem, nie czuję się zobowiązany tłumaczyć swojego głosu komuś, kto i tak go nie zrozumie (co wywnioskowałem oglądając wcześniej parę filmów tego 'autora'). a że mam poczucie humoru jakie mam - może dziecinne, to też usłyszał 'walcz ze mnom' :-))). Powiem nawet więcej; jeśli przejrzysz mój profil, to z łatwością dostrzeżesz, że duża jego część to absurdalna prowokacja, a więc mój komentarz nawet wpisuje się w postać mojego konta.

W każdym razie, jeśli widzisz to inaczej - gratuluję wiary w ludzi.
@EDIT
W sumie nawet mogę dodać więcej; głos jest, moim zdaniem, sam w sobie dosyć wymowny. Jego materiał jest kontrowersyjny - nie trzeba być omnibusem rozumiejącym żarty z Rick & Morty żeby wywnioskować co może być powodem downvote. Nie czuję się zobowiązany W ŻADEN SPOSÓB tłumaczyć swoich głosów.

Nie czuję się zobowiązany W ŻADEN SPOSÓB tłumaczyć swoich głosów.

Nikt nie jest do niczego zobowiązany, natomiast ułatwia to życie całej społeczności. Potem inni muszą oglądać te materiały, bo ktoś przylatuje na skargę mówiąc "nie wiadomo za co dostałem".

Rick & Morty

podobno ma nie być następnego sezonu :(

też ubolewam, jeśli to prawda! Bojack i R&M to najlepsze newwaveowe seriale animowane :-(

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67202.29
ETH 2597.64
USDT 1.00
SBD 2.66