Avicii

in #poland6 years ago (edited)

Ten post będzie już po Polsku. To chyba z mojego lenistwa, nie chce mi się wszystkiego pisać po angielsku ;D
Aviciiavicii-interview-rolling-stone-91816b43-19e9-4ef2-8a1e-857428f69960.jpg Słuchałem wiele jego piosenek, każda podobała mi się na swój sposób, najbardziej jednak w ucho wpadło mi "The nights" "Levels" i oczywiście "Hey Brother". W ogóle o jego twórczości dowiedziałem się jakieś 4 lata temu, piosenką "Hey Brother" coverowaną przez pewnego youtubera grającego w minecraft.
Potem słuchałem jego twórczości sporadycznie. Dowiadując się wczoraj rano o jego śmierci, zamurowało mnie, nie chciałem i nie mogłem w to uwierzyć. Nie poczułem smutku i żałoby, tylko w głowie zaczęła mi lecieć piosenka The Nights, ze zwrotką "Live a life, you will remember" wiedziałem, że Avicii się spełnił, spełnił swój cel i jest teraz w dobrym miejscu, a my nigdy o nim nie zapomnimy.. Pozdrowienia, Wait for other steem's <3

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66342.41
ETH 3548.63
USDT 1.00
SBD 3.09