Początki są najtrudniejsze, prawda?steemCreated with Sketch.

in #poland7 years ago

Witajcie,

Postanowiłem, że będę jednak pisał w ojczystym języku ponieważ jak na ucznia technikum, mój angielski nie jest na tyle rozwinięty aby przyjaciele z zagranicy mogli przyjemnie czytać/oglądać moje wpisy. Więc na nowo, jestem Piotrek mam 18 lat, uczę się na kierunku informatycznym, moim "hobby" są gry oraz drift. Wszystko zaczęło się od tego, że w okresie podstawówki/ wczesnego gimnazjum nie byłem jakoś zbytnio lubiany, więc uciekłem w świat gier gdzie nikt mnie nie znał i lubił mnie za to kim jestem aniżeli jak się ubieram, wyglądam, bez presji rówieśników. W tamtym czasie ograłem wiele tytułów takich jak:

-Gothic (1,2,3 chociaż szczerze mówiąc nie przepadam za bardzo za ostatnią odsłoną przez sztuczne rozciągnięcia rozgrywki i monotonność)

-Warcraft 3 ( te specjalnie tryby na multiku były cudowne)

-Risen(1,2)

-Fable Lost Chapters

No i wreszcie nadszedł moment w którym zacząłem grać w League of Legends, gdy zaczynałem swoją przygodę był wtedy sezon 3. Wtedy naprawdę dobrze mi się w to grało, przyjemnie, dawało dużo frajdy ale teraz? Mamy sezon 8, wiele toksycznych osób( nie raz dzieci poniżej 13 roku życia) dobrało się do tego tytułu i powiem szczerze, grałem w to z przyzwyczajenia aniżeli dla przyjemności. Trwało to do niedawna, dopóki nie poznałem Albion Online! Gra MMO w której gameplay szukałem od dawna. Generalnie lubię gierki survivalowe(zbieranie surowców, budowa schronienia, jedzonko itd.) i kiedy zobaczyłem, że w Albionie nad ekonomią panują gracze, w sensie zbieranie surowców, wytwarzanie itd. i wytawiają to na rynek dla innych, odrazu się zakochałem! :D Polecam się zainteresować tym tytułem!

Tak z innej beczki, macie swój ulubiony film? Mój to Szybcy i Wściekli 3- Tokyo Drift, dzięki niemu zainteresowałem się driftem, nie wiem dlaczego, po prostu "kręci" mnie to jak fajne samochody latają bokiem! Jakiś czas temu przeglądając YT natknąłem się na reklamę Mad Mike'a oraz Ken Block'a no po prostu cud!! Naprawdę, nie wiem jak to opisać, każdy ma jakiś fetysz, moim są potężne samochody i łuki :D Oglądając to wszystko, postanowiłem zainwestować w kierownicę oraz gry symulujące ten sport. Po tym jak ukończyłem 18'stkę zacząłem coś próbować w rzeczywistości, niestety dla mnie, na tyle mnie poniosło z przednionapędowcem mojego ojca, że musiałem lecieć do pracy i oddawać pieniądze za sprzęgło, ręczny i zderzak :D Mam nadzieje w niedalekiej przyszłości uzbierać sobie i zakupić e36 gruzik i śmigać gdzieś po torach! Kto wie? Może kiedyś będzie mi dane wziąć udział w jakiś zawodach? ;D

Dziękuję, jeżeli chociażby przeczytaliście połowę tego bełkotu, zapraszam do wspólnej rozmowy o swoich pasjach i zainteresowaniach ! Trzymajcie się! Narazie!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 65292.16
ETH 2651.21
USDT 1.00
SBD 2.85