Moj pierwszy post na steemit

in #polak6 years ago (edited)

Witam.
Nazywam się Tomek mam 23 lata mieszkam w małym miasteczku w którym nic ciekawego nie ma prócz lasów, i pięknego jeziora które znajduje się w samym centrum miasta. Pod koniec roku 2017roku postanowiłem że w tym roku coś osiągnę. Ten blog będzie mnie motywował do działania.
Moje cele na ten rok

  • Zarobek 500,000zł
  • Stworzenie firmy od postaw która będzie przynosić "pasywny" zysk każdego miesiąca.
  • Nauczenie się płynnego porozumiewania się językiem angielskim.
  • Wyćwiczenie swojej sylwetki na poziomie "męska sylwetka"
  • I ogólnie być lepszą wersją samego siebie :)

Aktualnie jeśli chodzi o pieniądze i firmę nie posiadam nic kompletnie nic. Jutro idę na rozmowę o prace także zaczynam kompletnie od zera :) Ale mam mega motywacje do tego aby to wszystko osiągnąć.
Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana tym co dalej z tego wyjdzie zapraszam do obserwowania i pozdrawiam :)

Posty będę dodawać co tydzień opisując co danego tygodnia udało mi się zrobić i ile zarobić.
A to ja ;)
27661276_980669762081732_937044782_n.jpg

Sort:  

Hop, hop. Witam Polaka Małego. Piękne lasy i jezioro to już tak wiele!! Zazdraszczam ;P. 3mam też kciuki za powodzenie misji, oczywiście szereg postanowień mam też. Czyli jak być lepszą ja! Zapraszam na moją stronkę. Peace. Aha i język angielski - super cel. Polecam czytać po angielsku, a przede wszystkim oglądać filmy i seriale z napisami ang no i posty po ang. Ufff...trochę pracy jest ;P

Czytanie z zaznaczaniem sobie np. ołówkiem słów, których się nie zna to dobry sposób aby brać przyjemność z czytania, a także mieć możliwość tłumaczenia sobie nieznanych słówek później, naj przyjdzie ochota.

Czasem można domyślić się co dane słówko oznacza, po przeczytaniu całego zdania. Tak język angielski jest skonstruowany, dlatego też podczas oglądaniu filmów można domyślić się, co się dzieje w danej sytuacji-scenie w filmie albo serialu.

Filmy animowane dla dzieci są dobrym początkiem dla osób na poziomach raczkujących. Na przykład: Cloudy with Chance of Meatballs, albo, ostatnio - Boss Baby.

Używanie napisów polskich jest pomocne, ale często filmy są źle tłumaczone. Holendrzy i Czesi dobrze posługują się językiem angielskim, gdyż oglądają filmy bez lektora. Netflix posiada pierwszy miesiąc za darmo, i dużo filmów z dobrymi tłumaczeniami.

Gry komputerowe są też dobre do nauki, ale te z dialogiem i opcjami wyboru, jak Skyrim, Fallout 4 (Fallout 3: New Vegas podobno lepsze).

Testowanie tutaj na Steemit poprzez komentowanie może być dobrym pomysłem. Proponuję się starać :)

Pozdrawiam,
Wojtek

Witam na steemit ;) Twoje plany dokładnie pokrywają się z moimi, trzymam kciuki i czekam na wskazówki :) leci follow ;)

Cześć Tomku! Masz widzę duże plany i trzymam kciuki aby udało Ci się wszystko osiągnąć ;) do sylwetki oprócz ćwiczeń pamiętaj o odpowiednim jadłospisie - są tu ciekawe kanały żywieniowe. Co do firmy to zajrzyj na mój wpis o konstytucji biznesu - start firmy dużo łatwiejszy. Jeśli chodzi o angielski to potrzeba sporo samozaparcia , ja do tej pory mam straszny problem z odpowiednim użytkowaniem czasów hahaha. Będę zaglądać i śledzić postępy ;)

Życzę powodzenia! :-) Plan wygląda całkiem nieźle :-)

Hej! Świetny plan na ten rok :D Już zacząłem Cię śledzić, bo moje niektóre plany są podobne do Twoich. Mam więc nadzieję, że Twoje posty mnie też zmotywują do działania, a także będą zawierać jakieś wskazówki.

Życzę powodzenia w osiągnięciu sukcesu!

Dzięki :) Mam nadzieje że zmotywują Cie w końcu sukces innych najbardziej motywuje :D

Cześć! Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć zaplanowane cele🙂 Będę trzymać kciuki i życzę powodzenia 😊

Powodzenia i wytrwałości!

powodzenia :) ja to bym na spacery wychodził :) zamiast youtuba oglądać :)

piniądze są lux :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65702.61
ETH 3485.24
USDT 1.00
SBD 2.51