Sort:  

This is very good for some of them who has not much quantity of SBD

No top ten finish for me this week :-(. Thanks again for hosting.

yeah man, the last days you are not playing, only sitting out...

Many thanks for all you, dears sirs!!

thanks for playing @mad-runner! ;)

Kardeşim başarılar ama arada bize de uğra : ))

@oendertuerk + olarak şu yazı içinde iki tablo oluşturma için hangi kodu kullanmamız gerekiyor? Konu ile ilgili paylaştığın bir link varsa iletirsen çok sevinirim. Kolay gelsin ;)

@oendertuerk Süpersin dostum! Çok teşekkür ederim, bu harika kodu paylaştığın için : )) Sayende her gün yeni bir bilgi ediniyoruz! Sağolasın :)

@rezept, resime tiklarsan büyür

Dostum ben buna iyi bir şey diye ayrıca flag atmıştım ama bu bayrak işaretleme iyi bir şey değilmiş galiba. Hemen sildim kusura bakma cidden! Acemiliğimden ötürü özür dilerim :)

Update is an important things you have been doing and you have been so fantastic here boss @oendertuerk

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58551.10
ETH 2514.90
USDT 1.00
SBD 2.35