Story of my life

in #poker7 years ago

Siema

Nazywam się Damian mam 24 lata. Mieszkam niedaleko Poznania a dokładniej w Swarzędzu. Jestem profesjonalnym pokerzystą i chciałbym podzielić się swoimi historiami oraz prowadzić swój dziennik. Może na sam początek opowiem jak zacząłem grać w pokera. W gimnazjum mój bardzo dobry kolega wspominał, że gra w pokera na koncie siostry i wygrał ponad 1k $. W naszym wieku były to naprawdę spore sumy. Stwierdziłem skoro jemu się udało dlaczego mi by miało nie wyjść, i tak po raz pierwszy miałem styczność z texas holdem. Miałem już jakieś pieniądze z bukmacherki i konkursów bukmcherskich jednak nie zamierzałem nic wpłacać. Zacząłem czytać o strategi i grać freerole (darmowe turnieje). Spędzałem wiele godzin dziennie, gdzie inni rówieśnicy tracili czas na różnego rodzaju gry w sieci. Powoli ale sukcesywnie budowałem swój kapitał i kończąc 18lat mogłem w końcu zacząć grać na swoich danych. Gdy poszedłem do liceum udało mi się wygrać konkurs i pojechałem na swój pierwszy turniej live. Odbył się on promie z Gdyni do Karlskony, nie mając dużego doświadczenia w grze na żywo napewno się stresowałem, jednak szybko zobaczyłem, że ludzie popełniają dużo błędów i solidna grą udało się zając 13 miejsce na ponad 180 osób. Było to olbrzymie przeżycie i tylko bardziej przekonało mnie, że jest to coś co chcę robić w najbliższych latach i jak dotąd udaje się to robić z całkiem dobrym skutkiem ;) poker.jpg

Sort:  

Dobry wynik jak na pierwszy live turek, ja gram od wielu lat w poksa ale tylko online. Jakie gry grasz teraz? :)

Gram Spiny 15/30$ w stajni, jednak kończy mi się z nimi umowa po rozegraniu blisko 30k turnieji. Zaczałem od 2 miesiacy grac na azjatyckich roomach. Nl 40, nl80 Niedlugo cos pewnie napisze o tym i podbojach w Vegas itd ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63889.31
ETH 2757.24
USDT 1.00
SBD 2.66